Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Såg precis det här i media: http://www.sydsvenskan.se/skane/11-ariga-tjejer-anklagades-for-att-vara-killar/ Nu är det givetvis så att...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 677
Kropp & Själ Finns det en sån är tråd sen innan? Jag har inte hittat någon förutom "Vad åt du idag-trådarna" men de innehåller sällan recept. Jag...
Svar
2
· Visningar
459
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Jag har ett lite akut problem... Jag hade tänkt göra Gelenaglar nästa vecka (inget bestämt men det passar bäst då) men jag tvekar lite...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Senast: Modig_Korn
·
Kropp & Själ ursäkta felstavade rubriken... Jag är tyvärr allergisk mot knott, ffa svidknott. Har blivit värre år från år. Jag bor mitt i grönskan...
Svar
18
· Visningar
1 485
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Finns det någon mer som använder cpap .Vad har ni för erfarenheter och problem ?
Svar
0
· Visningar
446
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Hej! Jag ska på chill-kryssning ikväll och har blivit någon form av sjuk sedan några dagar tillbaka. Någon som har tips på vad som kan...
Svar
5
· Visningar
1 679
Senast: Kiva
·
Kropp & Själ Ja, som trådrubriken säger, behöver jag lite inspiration. Har kort hår, men inte klippt det på ett tag så det är dags att klippa det...
Svar
19
· Visningar
12 419
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Efter att kämpat med psykisk ohälsa sen tidig tonår med sexuella övergrepp och ett svårt självskadebeteende och trots massiva insatser...
2
Svar
23
· Visningar
3 305
Senast: Lejonelle
·
Kropp & Själ Jag hostar ofta några veckor efter att jag varit förkyld. Enligt sjukrådgivning lär det vara luftrörskatarr/akut bronkit, som är vanligt...
Svar
8
· Visningar
2 369
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ att mänskligheten är god, titta nu på SVT Kunskapskanalen. Att det finns så många män med dessa"begär" får mig att trappa tron om...
Svar
4
· Visningar
842
Kropp & Själ När tycker ni att man är för gammal för att bli/jobba som AuPair? Jag skulle någon gång i mitt liv vilja åka iväg till antingen...
Svar
10
· Visningar
1 876
Kropp & Själ Under mer än en månad gick jag med smärta av och till i ett knä och hoppades på att det skulle gå över av sig själv. Jag tvingades korta...
Svar
3
· Visningar
5 925
Senast: TryMe
·
Kropp & Själ Behöver era kloka råd nu känner jag.. varnar för att det blir långt.. Jag har diagnosen svårt Tvångssyndrom som en del av er här inne...
2
Svar
27
· Visningar
2 869
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag har gått och skaffat mig en irriterande knöl på en sena. Den sitter bakom fotleden i höjd med knölarna på var sida om foten och är...
Svar
16
· Visningar
1 843
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag har mer och mer börjat fundera på träning, kost osv för att få ett långt och friskt liv. Har läst en hel del om träning och kost i...
Svar
9
· Visningar
1 089
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Idag var jag på det första besöket för att bli steriliserad! Först ett enkelt avklarat samtal kontrollfrågor för att se om jag förstått...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 256
Senast: tott
·
Kropp & Själ Vad gör man med fotsvamp som efter 2 engångsbehandlingar fortfarande är kvar? Den är bättre men inte borta.
Svar
10
· Visningar
4 901
Senast: Libra
·
Kropp & Själ Vi har funderingar på att ta med oss sonen (då ett år) och åka bort en vecka eller två i slutet någon gång från mitten av oktober till...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: MM
·
Kropp & Själ Hade tänkt bege mig till nån vettig underklädesbutik för att få hjälp med bh-storlek, så jag spanade in de större kedjornas hemsidor för...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 844
Senast: Elina8
·
Kropp & Själ Ja, som rubriken säger: vad är det för skillnad på dem? Jag skulle nog behöva fixa till ryggen för två olika saker som inte är så...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 373
Senast: Shudde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp