Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har hamnat i en okänd situtation för mig. Jag har tackat ja till ett jobb iochmed jag måste ha ett jobb, samt kan tänka mig arbeta...
2
Svar
32
· Visningar
3 628
Senast: Halcyon
·
Hemmet Jag kommer nog jobba hemifrån ett bra tag till och efter tre veckor på Fjällberget konferensstol ifrån IKEA börjar kroppen protestera...
Svar
10
· Visningar
1 695
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Mia_R
·
Trädgård & Växter Min stora dröm är att köpa hus med trädgård. Ensamstående och boendes i en av Sveriges dyraste regioner så inser jag att det är en...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: starcraft
·
Hemmet Har fått klartecken från min hyresvärd att jag får sätta in ett badkar om jag bekostar det själv. Är det bara att sätta in ett...
Svar
14
· Visningar
1 213
Senast: pepp
·
Kropp & Själ Vet inte vad folk tycker när det gäller att lägga upp bilder på sociala medier. Gick in på en bekants Facebooksida där det framkommer...
2
Svar
25
· Visningar
2 462
Senast: cambodia
·
Samhälle Svart plast går inte att återvinna. Varför i hela friden görs så många förpackningar i svart plast?? jag har kasserat plast från ost...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter O_o:(:confused: Jag är förbryllad, jag är olycklig och jag har en fråga. Kanske en skitdum fråga. Eller en bra och seriös fråga. Var...
Svar
7
· Visningar
1 288
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Vad finns det för kurser på distans, helst utan träffar. Känner för att läsa något kul/nyttigt/onödigt till hösten. Så istället för...
Svar
14
· Visningar
987
Senast: Anemone
·
Kropp & Själ Jag har börjat inse att jag inte riktigt kan hantera det här med Corona och allt som händer i världen just nu. Att jag inte är ensam som...
Svar
16
· Visningar
2 132
Senast: Hippocampus
·
Juridik & Ekonomi Jag behöver få kontakt med min handläggare, men varje gång jag ringer till dennes nummer så får jag meddelandet "Numret kan inte nås för...
2
Svar
30
· Visningar
2 659
Senast: Clabbe
·
Tjatter Deltagarlista 1. Mistimed 2. Magnum 3. Artline 4. Mirtai 5. Hedinn 6. Aliisa 7. Lena 8. Fio 9. glömmerallt 10. flyingchange 11. Ileo 12...
27 28 29
Svar
570
· Visningar
19 365
Senast: Ferrari
·
Kropp & Själ I perioder har jag, precis som många andra, varit nedstämd, ibland lite mer än så. Jag har dock alltid haft lätt att sätta ord på saker...
Svar
4
· Visningar
854
Senast: Gry
·
Tjatter Varför har de tagit bort rosen på frysta Prinsesstårtor? Å varför har man slutat göra Gevalias Flytande godis, Cappucino med Daime? Det...
Svar
1
· Visningar
469
Senast: Vinterbad
·
  • Låst
Tjatter Samma tråd, men nya frågor! Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma...
Svar
2
· Visningar
940
Senast: Gunnar
·
  • Låst
Skola & Jobb Först och främst, jag vet hur otroligt bortskämt detta kommer te sig. Att jag har ett jobb och verkar ta det som givet. Eller att jag...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 731
Relationer Jag är så frustrerad xD Fyller snart 29 år och har aldrig varit i ett seriöst förhållande och endast gått på några få dejter som inte...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 982
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
Tjatter Forum för dumma frågor! Alldeles för många dumma frågor åker omkring i rymden alldeles ledsna, ensamma, förvirrade och obesvarade. De...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
138 003
Hemmet Ni vet ju hur jag tjatat om att få flytta ut på landet. Nu verkar jag ha hittat ett litet hus att hyra! Muntligt är i princip allt...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 430
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Någon här som hamnat i tidigt klimakterie? Hur märktes det? Finns det test man kan ta? Har svettats och varit mer varm än vanligt hela...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: Röd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp