Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Omröstning
Samhälle Kim Jong Un är tydligen hjärtopererad och har inte setts till på några veckor. Rykten säger att han kan vara död och president Trump...
Svar
13
· Visningar
1 875
Senast: Jeffery
·
  • Omröstning
Samhälle Om ett vaccin blir godkänt inom ett år eller mer, skulle du vaccinera dig? Motivera gärna!
8 9 10
Svar
187
· Visningar
11 522
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag behöver köpa några nya set med handdukar, men har verkligen ingen koll på vart jag hittar mjuka, fluggiga handukar av hyffsad...
Svar
5
· Visningar
772
Senast: MayGrace
·
Kropp & Själ Nu när man har insett att vården inte räcker till alla så har man nu gjort en lista som ska prioritera vilka som ska få intensivvård...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 796
Senast: CarEr
·
Hemmet Har en studsmatta från jula och kantskyddet är kasst. Studsmatta plus nät är ok. Men jag vill inte köpa nytt kantskydd på jula. Det har...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: FadeAway
·
Hemmet Vår gård är en bra bit över hundra år och gårdens ena byggnad kommer att rivas nu under våren. Byggnaden står på gamla fina stenar...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: em-pirre
·
Skola & Jobb Jag planerar att inom 1-2 år söka in till Djurvårdarprogrammet på BYS , men kan inte hitta något om hur skolan "rangordnar" sina...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: Greyshine
·
Skola & Jobb Jag är kallad till jobbintervju nästa vecka (via Teams) till ett arbete som jag sökte för två månader sedan. Rekryteraren ringde och jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 397
Senast: Kakis
·
Ups
Juridik & Ekonomi Har ett UPS-paket att hämta (trots att jag valde hemleverans...). Det står hämta senast 27/4, idag hinner jag inte och imorgon är...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Ramona
·
Relationer Iochmed en viss tråd här på buke så funderar jag på vad alla här föredrar. Speciellt då när det kommer till sex. Föredrar ni rakt på sak...
2
Svar
22
· Visningar
2 761
Juridik & Ekonomi Är de exakt identiskt tryckta på samma ställe på papperet/sedeln? Upptäckte på två st 500 kronors sedlar att de inte är identiska. Finns...
Svar
2
· Visningar
589
Senast: exotic
·
Trädgård & Växter För första gången har vi en alldeles egen trädgård och vi vill såklart ta hand om alla bin i som vistas i den 😍. Trädgården är, vad jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 335
Senast: nullo-modo
·
Samhälle Min pappa som gick bort härom dagen bodde sina sista år på ett demensboende som tog så oerhört väl hand om honom. Min syster och jag...
2
Svar
27
· Visningar
3 320
Kläder & Bli fin Tittar ibland på TV-programmet "Say yes to the dress", mestadels från Kleinfelds, USA.. Vackra klänningar, många av dem, javisst, men...
Svar
13
· Visningar
1 648
Kropp & Själ Det finns ju massor av trådar om Corona men hur sjutton ska man veta vad man har? I förrgår började jag må lite dåligt, började bli...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
25 802
Senast: Lillefrun
·
Trädgård & Växter Jag kan inte riktigt komma fram till hur jag vill ha det. Just nu är det ett tunnt gruslager och min försts tanke var att fylla på mer...
Svar
3
· Visningar
629
Senast: MissFideli
·
Samhälle https://www.svtplay.se/video/26362350/pappa-till-173-barn Intressant dokumentär som män som donerar sperma. Men hold the power, they...
Svar
5
· Visningar
1 128
Senast: Lager
·
Juridik & Ekonomi Jag fick ett återkrav från CSN om att betala in 67 000kr (inom en månad!). Detta för att jag för två år sedan sålde min bostadsrätt och...
2
Svar
37
· Visningar
5 425
Senast: Masse
·
Tjatter Jag såg några klipp från youtube där de intervjuade olika personer från olika länder som skulle försöka prata på enbart deras eget...
2
Svar
33
· Visningar
2 450
Senast: Blimblom
·
Fordon Undrar pga. en diskussion jag hamnade i och kan inte släppa frågan utan svar. Är det någon som vet hur det verkligen ligger till med...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp