Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Hej! Har sett att flera verkar tycka att det är fruktansvärt hemskt att orientera, men har inte velat ta upp det i de trådarna som det...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 758
Senast: lingonben
·
Kropp & Själ En vän till mig försökte ta livet av sig i torsdags. Hen lyckades inte helt men nästan, och har sedan dess legat i respirator. Imorgon...
Svar
1
· Visningar
1 645
Senast: niardasp
·
Hemmet Jag behöver införskaffa en nya gardiner till ett av mina fönster, eftersom det jag har är något för kort :D Men det är ju en djungel...
Svar
4
· Visningar
1 173
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag behöver en ny tvättkorg. Och nu när fd flyttar ut känns det lite extra skönt att förnya. Just nu har jag en sådan här från AfroArt...
Svar
6
· Visningar
1 631
Senast: Alexandra_W
·
IT & mobiler Jag brukar aldrig få följa-förfrågningar från främlingar på Instagram. Det har kanske hänt en eller två gånger under de år jag varit...
2
Svar
23
· Visningar
19 601
Senast: zassoo
·
Hemmet Började fundera lite på var jag kallar hem. Jag är lite av en TCK (Third Culture Kid) och hatar att flytta och är inget fan av att resa...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 772
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag vet inte hur jag kom att tänka på det, men det lär väl va nåt halvt undermedvetet Corona-tänk kan jag tro... Jo, alltså testamente...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
6 838
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Jag är i en parrelation som stundvis är bra men stundvis väldigt dålig... Vi har barn, yngsta 3 år, sambon har eget företag och jag har...
2
Svar
37
· Visningar
6 967
Senast: Voeux
·
Kläder & Bli fin Jag har en tröja som luktar illa efter tvätt. Den stinker. Inga andra kläder som kördes i samma tvätt luktar inte illa. Det är...
Svar
17
· Visningar
1 967
Kropp & Själ jag tänkte slänga in det här i 'vad gör vi', men here goes! :) Jag tänkte försöka komma in i rutinen av ett litet träningspass varje...
2
Svar
21
· Visningar
6 880
Senast: Monkie
·
Samhälle Jag har flugit en hel del för nöjes skull. De sista åren var jag väl medveten om de negativa klimateffekterna men använde mig av de...
24 25 26
Svar
508
· Visningar
27 202
Senast: aiquen
·
Trädgård & Växter Skulle vilja plantera något trevligt( gärna blommande) växt nedanför köksfönstret. Men det är skuggligt läge, och jag har svårt att...
Svar
3
· Visningar
391
Senast: Nebraska
·
Juridik & Ekonomi Hitta en stor samling med frimärken som jag ärvt av en släkting men glömt bort. Ingen aning om det finns ngt värde i samlingen. Var kan...
Svar
3
· Visningar
515
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Behöver er hjälp att räkna ut tjänstgöringsgrad och lön. Jag har blivit erbjuden ett jobb. Jag arbetar i nuläget 75%, heltid på jobbet...
Svar
11
· Visningar
1 667
Senast: Ainon
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en bil för ett tag sedan och hann ha den i 2 veckor innan jag märkte ett fel. Jag kontaktade bilfirman, de tog in bilen och...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Hippocampus
·
Kropp & Själ Blev inspirerad av sport-BH tråden... Jag själv har storlek 75 F/G och har jättesvårt att hitta bekväma och stadiga vardags-bh´n. Jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 327
Senast: Badger
·
Samhälle Är det någon här som är orolig för att förlora sitt jobb, permitteras, varslas och avskedas pga arbetsbrist? Själv ska jag ut igen på...
12 13 14
Svar
261
· Visningar
20 287
Senast: Liten
·
Hemmet Kanske passar bättre på bygga hus, men testar Bukeoraklet :) Jag håller på att renovera en gabon-dörr i vår lägenhet. Den är slipad och...
Svar
0
· Visningar
1 408
Senast: Vassi
·
Hemmet Vi har börjat spåna kring att inreda ett loft som lägenhet. Loftet är ca 4*8m men ungefär 4 kvadrat går bort till trappan upp och...
2
Svar
21
· Visningar
1 599
Samhälle förra veckan beställde jag 5 paket. 3 har blivit canselrade och en tog jag till baka. undrar om jag får den sista. någon annan som hat...
Svar
18
· Visningar
1 164

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp