Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag håller på att byta mediciner, från Cymbalta och Lyrica till Voxra och ev Sertralin. Ätit Voxra i 2 v och definitivt fått upp...
Svar
10
· Visningar
7 821
Senast: MissFideli
·
Äldre Vad har ni för roliga episoder att berätta om? Skulle sätta mig i bilen för några dagar sedan, snubblar på min egen fot och ramlar...
Svar
6
· Visningar
730
Senast: Thomasine
·
Äldre Alltså, jag vet inte hur många gånger som jag fått frågan när jag berättat om semesterplanerna. -Är det inte jättemycket flyktingar där...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 697
Senast: Remmer
·
Kropp & Själ Funderar på att göra något nytt, trettioårskrisen kallar :p Funderar på örat men vill inte töja. Den ska bara vara söt och gullig men...
Svar
12
· Visningar
6 905
Senast: kladdkaka
·
Äldre Om man behöver byta skivor, belägg och ev renovera ena oket (bak), vad kan man räkna på för pris hos verkstad ca? Märkesverkstad säger...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 793
Senast: As_Vegas
·
Hemmet Kan börja med att säga att jag bor i Skottland, så eventuella tips om svenska butiker som inte börjar på I och slutar på -kea är tyvärr...
Svar
5
· Visningar
3 711
Senast: Mirtai
·
Fritid Jag har ett gäng sådana som jag har extratäcken och kuddar i uppe på en garderob. Men efter nån månad eller 2 så har dom i alla fall...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: Amha
·
Äldre I morgon torsdag kör vi vidare! Det är dags för semifinal 2 i Eurovision song contest!! :bump::bump::bump::bump: Jag ser fram emot att...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
5 572
Senast: voltis
·
Kropp & Själ Det mesta jag sett av veganer på sociala medier är fanatiska galningar. De tycker att semin är våldtäkt, att landskapet ska hållas öppet...
41 42 43
Svar
842
· Visningar
38 340
Senast: Och_Aye
·
Kropp & Själ Free bleeding, det vill säga att avstå från att använda mensskydd, har ju börjat diskuteras på sina håll. Läste en artikel om det där...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
10 841
Senast: Trani
·
Kropp & Själ Jag vill inte vara avundsjuk, men det verkar inte fungera att bara tänka "nu ska jag inte vara avundsjuk". Ibland funderar jag på om det...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 390
Äldre Ska fota en vän imorgon och tänkte framkalla alla bilder som blir bra och ge i present. Men vill gärna ge det i någon form utav album...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: Magnum
·
R
Äldre Min förening har satt maxtid för att hyra ut i andra hand till ett år. Kan de göra det? Tänk om ens studier/jobb på annan ort är längre...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: Raderad medlem 6459
·
Hemmet Inom en rätt snar framtid så kommer vi nog behöva göra om vår trekammarbrunn och infiltration, då jag inte tror att det gjorts något med...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 826
Senast: cassiopeja
·
Äldre Kan nån svara på varför skalet ibland fastnar i vitan? Mycket irriterande och jag tycker det kan vara olika fast man kokar äggen...
2
Svar
33
· Visningar
2 342
Senast: SiZo
·
Äldre Någon som vet? Jag försöker hjälpa en kund.
Svar
4
· Visningar
703
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Imorse lyssnade jag - som vanligt när jag kör till och från jobbet - på radions P1. Idag pratade man i upprört tonfall om att utländska...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
5 453
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Kan det vara så att en del människor är mer drabbade av fästingar än andra? Med myggor har jag åtminstone upplevt att det fungerar så...
Svar
19
· Visningar
3 488
Senast: Iamia
·
Äldre ...och absolut makt korrumperar absolut...? Varför har Mona Sahlin agerat som hon gjort? Spekulationer!?
2
Svar
32
· Visningar
2 109
Senast: TinkerBell
·
Svar
0
· Visningar
217
Senast: blizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp