Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Detta är en spinoff på @niphredil s otroligt roliga tråd "Orimliga saker som stör dig?", naturligtvis. (Därav trådrubriken, som för att...
6 7 8
Svar
153
· Visningar
10 472
Äldre Jag och mamma planerar att åka till Grekland i slutet på juli men vi har aldrig varit där förut. Vi planerar att vara borta i en vecka...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
6 604
Senast: Humla
·
Äldre Idag vaknade varningslyset till och det stod "Varning! Kontrollera däcktryck" Jag kollade då däcken och fyllde på med luft. Sen kör jag...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 119
Senast: Sporthorse
·
Skola & Jobb Situationen är följande, jag (mycket motvilligt) jobbar idag. AG måste plocka upp mig så jag kan komma till jobbet - gud vad jag längtar...
Svar
7
· Visningar
1 134
Senast: MJLee
·
Äldre Känner mig upprörd och ledsen! (kanske fånigt av mig) Idag när jag satt på tunnelbanan var det en flicka som gick runt och sålde böcker...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 325
Senast: CillaW
·
Trädgård & Växter Vi ska skaffa varmkompost och nu vill jag gärna ha tips från er som redan har en! Vad tycker ni är bra resp dåligt med den ni har? Just...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: Minett
·
Äldre Någon kunnig inom detta? Eller som vet var jag kan få svar? Blir inte klok av att googla.. (Vänligen svara bara om du vet med säkerhet...
Svar
2
· Visningar
474
Senast: WS6
·
Hemmet Om man ska köpa sommarstuga direkt av en privatperson, vad måste man tänka på då? Har aldrig köpt fastighet eller hus utan att köpa via...
Svar
3
· Visningar
535
Relationer Jag är en hemmasittare. Har inget direkt socialt liv (låter värre än det är, jag trivs som ensamvarg) och tränar inte på gym. Gillar...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
13 237
Senast: Thom
·
Äldre För en eller ett par månader sedan fångades en förmodad vildkatt i en kattfälla som ställts ut på logen i stallet där jag hyr boxplats...
2
Svar
21
· Visningar
3 010
Senast: Saigon
·
Hemmet Ungefär vilken styrka på golvelement borde man satsa på om man långvarigt vill värma 50 kvm boyta med 2 ytterväggar och tak och 3...
Svar
3
· Visningar
541
Senast: Sonic76
·
Äldre Kommer under en helg befinna mig i Upplands Väsby, har aldrig varit där förr och vet inte vad jag har att förvänta mig :confused: Bor på...
Svar
8
· Visningar
653
Senast: Cattis_E
·
Äldre Vi har hittat ett hus som vi är jätteintresserade av. Har haft med min bror som är snickare och han hittade, tyvärr, ett väldigt...
2
Svar
31
· Visningar
2 605
Senast: Tarnin
·
Tjatter Jag vill ha en Buffy-tråd! :D (och förlåt TV-serier-tråden för den totala kapningen :angel:) Så, alla Buffy-lovers, samla er! Dags att...
30 31 32
Svar
635
· Visningar
37 188
Senast: Gabby_Ossi
·
Trädgård & Växter :) Ni som satt upp uppblåsbar pool i trädgården, hur har ni gjort underlag till den? Och staket runtom? Vilken typ av överdrag? Med...
Svar
3
· Visningar
2 458
Senast: Ava22
·
Äldre Sitter med lite körkortsteori och fastnar ständigt på denna skyltkombination.:banghead: Vad är det som gäller? Är det: 1. Parkering...
2
Svar
21
· Visningar
17 946
Senast: Buck
·
Äldre Befinner mig just nu på mall of skandinavia. Hur åker jag härifrån om jag vill till Sollentuna centrum? (Inte exakt nu utan om ett tag)...
Svar
7
· Visningar
787
Senast: MM
·
Kropp & Själ Jag spelar mycket dataspel och behöver nått annat att göra. Funderar på att börja brodera korsstygn igen, problemet är min rygg/nacke...
Svar
8
· Visningar
747
Senast: Laa
·
Hemmet Hur går man egentligen tillväga för att uppskatta renoveringskostnader? Jag har hittat ett hus som jag vill ha. Det är dock i stort...
Svar
12
· Visningar
5 040
Senast: Ava22
·
Äldre Har en relativt ny induktionshäll som har fått små områden med nån slags beläggning. Jag har testat "hälltvätt" (nåt starkt medel som...
Svar
6
· Visningar
1 308
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp