Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Skola & Jobb
Är det någon som läst kreativt skrivande eller litteraturvetenskap med inriktning kreativt skrivande? Gärna på distans.
Jag funderar på...
Juridik & Ekonomi
Kort fråga - är det arbetsgivaren, arbetstagaren eller båda som straffas om veckovilan uteblir?
Och, finns det laglig möjlighet att, på...
IT & mobiler
Jag gillar ordsök, alltså den form med en fyrkant fylld med bokstäver där man ska hitta ord. Jag tänkte därför skaffa en sådan app. Men...
IT & mobiler
Jag och en kollega hade en diskussion om att publicera inlägg/bilder när man är sjuk. Hen tyckte att man skulle hålla sig ifrån sociala...
Trädgård & Växter
Tredje året gillt på att försöka skaffa pool kanske 🙈
Eftersom det har varit så mycket problem har vi redan en grop in i trädäcket där...
Juridik & Ekonomi
Min f.d. man och jag skilde oss i december och behöver ta tag i bodelningen. Vi är superöverens om allt, inklusive att jag ska behålla...
Juridik & Ekonomi
Någon som vet om man kan bestrida fakturor man redan betalat, för att på pengarna tillbaka?
Jag flyttade för 1,5 år sedan in i ett...