Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur jag har en vattensköldpadda och undrar vilka grönsaker (frukter de kan äta?. Jag har ju hört att de inte äter vitkol.min sköldpadda äter...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: habby
·
Övr. Djur Läste att man måste ha pass för sällskapsdjur när man reser inom EU. ( http://www.djurensratt.se/articles/article.asp?id=944 ) Åsikter?
Svar
5
· Visningar
1 079
Senast: Stollan
·
V
Övr. Djur Hur länge kan man låta en sådan få promenera omkring utanför terrariet? /Valle
Svar
4
· Visningar
1 138
Senast: KungTulle
·
N
Övr. Djur Hittade en förpackning med detta i skafferiet... såg ut som pepparkornen man får på McD, men jag smakade och rörde glatt ner en msk...
Svar
10
· Visningar
1 534
Senast: pm
·
C
Övr. Djur Har ett litet akvarium med endast 1 fisk. Han (jag har bestämt att det är en han ;)) Verkar må väldigt bra. Hade ingen pump förut så...
Svar
2
· Visningar
1 172
Senast: claraswe
·
Övr. Djur Min kanin bor lös i huset, men har en bur med mat och allt att gå in i när hon vill. Problemet är bara att hon tuggar i sig tapeten...
Svar
19
· Visningar
5 907
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vi har köpt ett marsvin på prov innan vi köper ett till! Han gick ihop med en äldre hane som uppvaktade honom (kurrade och gick på stela...
Svar
5
· Visningar
938
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Varför har renrasiga hängöron o pettisar upprättstående???
Svar
2
· Visningar
857
Senast: sleepy
·
Övr. Djur Det som inte fick hända har nog hänt nu, jag har börjat bli allergisk mot mina älskade chinchillor! :cry: Jag vet inte vad jag ska...
2
Svar
30
· Visningar
4 068
Senast: Millz
·
Övr. Djur Pappa är höallergiker. Har ju fungerat hittills men nu börjar det bli värre... Får ha höätarna kvar sålänge jag håller höet väl isolerat...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Undrar över lurvas färg och ras? Svart, grå och vit är han, mestadels vitt, det gråa har blivit lite mer med åren men alltid funnits där...
Svar
11
· Visningar
1 078
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har ju köpt kjelin01:s kanin nu, hämtade honom igår. Det är inte speciellt kul att gå omkring i en massa rivmärken (sprattlar som...
Svar
12
· Visningar
1 399
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur Vad äter sköldpaddor, hur mycket vatten ska dom ha i akvariet (antar att dom ska kunna klättra upp på något också), hur varmt ska dom ha...
Svar
3
· Visningar
1 482
Senast: habby
·
Övr. Djur Hämtade nya marsvinet i lördags, undrar om nån kan tala om vad hennes färg heter. :) Grynet :love:
Svar
3
· Visningar
828
Senast: jemaha
·
A
Övr. Djur Min lilla kanin Harry har ett tag varit lite rinnig i näsan och jag vet inte vad jag ska göra! Problemet är att han är lite snuvig och...
Svar
3
· Visningar
2 899
Senast: Emmizen85
·
M
Övr. Djur Nu är det så att min kära lilla Ruben (Hermelin 8-9v.) hittat sig en liten hobby - att gräva! :smirk: När han väl har börjat finns det...
Svar
3
· Visningar
1 069
Senast: sleepy
·
N
Övr. Djur Finns det något goare än en \"ny\" liten kaninbebis?? Ninni är lycklig... en liten galen kanintjej har flyttat in. Hon är...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: squirlett
·
Övr. Djur hur ofta och när på året brukar kaniner 'byta päls..? någon som vet ungefär? :crazy:
Svar
6
· Visningar
935
Senast: squirlett
·
H
Övr. Djur Jag blir galen :eek: Jag förstår inte varför ingen vill ha honom han är en helt underbar liten kanin *gråter* han har varit min favorit...
2
Svar
21
· Visningar
2 288
Senast: Catta
·
W
Övr. Djur Hur kan någon vara så grym? :cry: http://www.rabbit.org/rabbit-center/hurt-rabbit.html
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: Catta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp