Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn En jag känner råkade bli gravdi efter slarv från båda. Pappan har valt att inte vara det minsta delaktig (typ inte ens skriva på...
2
Svar
22
· Visningar
2 689
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Att inte vara mammaledig över huvud taget funkar visst också ibland:)...
8 9 10
Svar
185
· Visningar
12 581
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Jag har sökt i trådar, men inte hittat nåt svar. Jag vill veta möjligheten att vinna entvist om vårdnad som innebär att jag får...
Svar
8
· Visningar
2 360
Senast: Sonic76
·
B
Övr. Barn Måste bara få skriva av mig lite och ev höra andras råd el erfarenheter. Har två barn 15 och 14 år,den äldsta bor hos mig på...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 515
Senast: Inte_Ung
·
D
Övr. Barn Lillegutt (13 1/2 månad) skall börja på dagis på måndag, och eftersom jag (vi...) är totalt ovetandes så frågar jag naturligtvis Buke...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
13 115
Senast: lynxlady
·
Övr. Barn Jag längtar så fruktansvärt mycket efter barn. Jag kan inte släppa det, jag tänker på det från morgon till kväll, dagdrömmer, önskar...
2
Svar
32
· Visningar
2 613
Senast: JuniNatt
·
Övr. Barn Jag och min man har tre barn 23 ,21 och 14 år.Ja,egentligen är det ju inte barn utan ungdomar,men ni vet hur det är, de är alltid barn i...
2
Svar
27
· Visningar
4 121
Senast: Petruska
·
S
Övr. Barn En vän till mig väntar barn med sitt ex. Han vill självklart ta halva ansvaret och vara delaktig i barnets tillvaro. Det finns dock en...
2
Svar
33
· Visningar
6 940
Senast: starshine_
·
Övr. Barn Hur gör ni vid magsjuka? Har ni det friska syskonet hemma, eller på skola/förskola? Jag skickade sonen till fritids idag, fast...
2 3
Svar
40
· Visningar
30 990
Övr. Barn Nu har ena syrrans son dratt sig på bronkit och ett rs-virus (vad det nu är, för lat för att googla). Jag har undvikit O flera...
Svar
9
· Visningar
1 968
Senast: astronaut
·
Övr. Barn Jag läste på annan plats på nätet om en förälder som blev hotad om anmälan när h*n höll sitt ena barn hemma barn hemma från skolan en...
Svar
16
· Visningar
6 191
Senast: trip
·
Övr. Barn Hur fäller man ryggstödet helt på en teutonia fun från 07?? Jag har just nu en sådan, och har ingen aning. Jag lyckas fälla det till...
Svar
8
· Visningar
897
Senast: voltis
·
M
Övr. Barn Usch, jag är orolig :( Har sedan förra söndagen haft en mensvärksliknande molande värk, varit illamående, trött (fast det har jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 667
Senast: Luden
·
Övr. Barn I våran kommun är det max 4 månaders väntetid, sedan ska barnet ha fått en dagisplats. Vi har snart väntat våra 4 månader utan att höra...
Svar
5
· Visningar
1 674
Senast: Diana
·
Övr. Barn Vad har man egentligen på sig på barndop? Det var evigheter sen jag var på ett så jag står helt handfallen med inbjudan i handen :D...
Svar
6
· Visningar
2 085
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Vad kan vara lagom att ge som ansvarsområde (inom hemmet) till en 6 resp. 8 åring? Det ska vara något som faktiskt ger någon sorts...
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Madick
·
Övr. Barn När ni var i tonåren: Hur länge fick ni vara ute för era föräldrar När fick ni börja sova hos pojkvänner När erkände ni att ni...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 357
Senast: Ferrari
·
Övr. Barn Elin har en massa olika märken som hon haft sedan ödslen. Bland annat ett stort rött märke mitt i pannan, syns tydligt och då speciellt...
2
Svar
23
· Visningar
13 488
Senast: NewShot
·
Övr. Barn Vad tycker ni om förslaget att föräldrarna till barn som begår brott ska bli skadeståndsskyldiga? Jag som inte har barn tycker ju att...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Scilla
·
Övr. Barn nån som har några bra lekar man kan ha på 5-årskalas, hur har ni gjort ?
Svar
5
· Visningar
1 321
Senast: annan1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp