Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Det måste ju börjas i tid så det är ju bäst att man stakar ut sina barns karriär redan i tidig ålder. Inte minst för att de ska slippa...
2
Svar
22
· Visningar
2 008
Senast: millus
·
  • Låst
Övr. Barn Läste en rubrik på UNT i dag där det stod att "4-åringar dricker läsk dagligen". Likaså har det ju varit en massa andra larm i alla...
2
Svar
32
· Visningar
2 663
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Kan socialen verkligen omhandertaga barn for att foraldrarna byter blojor for ofta ??? Artikel Och dessutom rova bort barnet i...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 690
Senast: Görel
·
C
  • Låst
Övr. Barn Brukar ni tippa könet på den kommande bebisen, bland era vänner och bekanta?? Vad går ni på då i så fall? Min mamma ska enligt egen...
Svar
3
· Visningar
1 316
Senast: Stollan
·
N
  • Låst
Övr. Barn Jag fick mitt andra barn för en vecka sedan och börjar nu längta efter att få börja rida igen! Förra gången väntade jag nog ca 1,5...
Svar
6
· Visningar
1 730
Senast: Roheryn
·
  • Låst
Övr. Barn Magen växer, och nu är det snarare "Mage med Lydia", än Lydia med mage.. Har 8,5 veckor kvar till BF. Fast sista månaden växer man ju...
Svar
9
· Visningar
1 328
Senast: Lydia
·
  • Låst
Övr. Barn Jobbar på förskola, vi har 23 barn på tre heltider och en chef som inte lyssnar. Nu kommer en av våra femåringar flytta till våren. Men...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: zilla
·
C
  • Låst
Övr. Barn Mamma mamma!!!!!!! Det växer hår i mitt ansikte!!!!! *PANIK* Va? Gumman? Vad är det? vad är klockan? Gud vad händer...
Svar
6
· Visningar
1 328
Senast: Happimess
·
  • Låst
Övr. Barn Jag deppar ihop snart Ingenting jag gör verkar vara rätt längre,har på väldigt kort tid gått upp och ner hela tiden i humöret,ner när...
Svar
17
· Visningar
1 520
Senast: maiagull
·
  • Låst
Övr. Barn Såg just rapport där de tog upp att de svenska eleverna har sämre mattekunskaper än för 8 år sedan. Det har bara gått utför och nu har...
2
Svar
22
· Visningar
2 112
Senast: Mampas
·
J
  • Låst
Övr. Barn Idag är det en ledsen Jippo som skriver, vi har tagit beslutet att avliva vår hund idag :cry: Han har allt sedan vår bebis kom för 6...
2
Svar
28
· Visningar
2 892
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Jag ska snart bli mamma, är i v 37, o känner mig bara så trött!!! Är det normalt ni som fått barn tidigare? :( Jag orkar ingenting och...
Svar
17
· Visningar
1 810
Senast: Lambi
·
  • Låst
Övr. Barn Det är definitivt dags för Selma att spotta ut sina nappar för gott. Hon har bara använt dem när hon ska sova, sen ettårsåldern (blir 3...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 929
Senast: Bubbla
·
  • Låst
Övr. Barn Det som förr hette dagis har nu bytt namn till förskola och har, åtminstone på pappret, en pedagogisk inriktning. Jag har lite...
2
Svar
26
· Visningar
2 696
Senast: kamomillo
·
S
  • Låst
Övr. Barn Maste bara fraga er graviditetsexperter: ar det normalt att urinen ar lite grumlig nar man ar gravid? Varfor i sa fall? Tror jag ar i...
Svar
1
· Visningar
3 772
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn Någon som är "insatt"(kunnig) i ämnet och vill svara på lite frågor??
Svar
9
· Visningar
3 516
  • Låst
Övr. Barn Liten spinoff på internattråden.... Tror ni att det går att kombinera småbarn och en egen yrkeskarriär? Jag har genom mitt...
2
Svar
31
· Visningar
3 017
Senast: Bubbla
·
E
  • Låst
Övr. Barn Efter att hela mitt liv sagt att jag ALDRIG skall skaffa barn, är jag nu i femte månaden och jätteglad över att få bli mamma, stolt...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 639
Senast: Ewa
·
C
  • Låst
Övr. Barn Har ni tips på vad som är bra att göra under graviditeten för att få en snabb och bra förlossning? Jag ska väl egentligen inte klaga då...
Svar
13
· Visningar
7 430
Senast: Cillavan
·
T
  • Låst
Övr. Barn Satt och kollade på ett gammalt avsnitt av babyboom där de var på ett "ur och skur dagis". Det fick mig att fundera lite på hur sunt...
Svar
8
· Visningar
6 864
Senast: Tokmaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp