Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Har just fått reda på att en häst i stallet är smittad med löss. Ingen information har givits till oss hästägare, utan någon har skrivit...
2
Svar
28
· Visningar
2 770
Senast: jemeni
·
Gnägg Detta är inte en annons! Mer fundering på vad jag ska leta efter. :) Jag har två barn, födda 2014 och 2016. Äldsta dottern avgudar...
Svar
16
· Visningar
1 994
M
Hästmänniskan Jag har fibromyalgi och rejält ont i kroppen ibland men det går faktiskt oftast rätt bra att rida, jag orkar inte lika mycket som när...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 858
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Har ni stallkompisar ni umgås med ? Vad brukar ni göra ihop ? Ni med eget stall, vilka andra hästmsk: or träffar ni ? Åker ni iväg på...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 387
Anläggning Som rubriken lyder. Tillfällig uppstallning innebär det att det finns undantag för vad som är lagliga mått av te x en takhöjd? Kikar...
Svar
17
· Visningar
1 374
Senast: skogaliten
·
Hästmänniskan Hur har ni era hästar uppstallade? Har ni varmstall med spolspilta, ridhus och paddock? Ett fräscht stall med solarium och skrittmaskin...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 953
Senast: caradan
·
Hästmänniskan Igår kväll hörde en bekant till mig av sig angående ridhjälp. Han vill veta om hästarna, två stycken, fortfarande är okej som ridhästar...
Svar
6
· Visningar
1 857
Senast: LillaGubben
·
Gnägg Jaha, så var det dags för millus att bygga nytt stall. Kan ni inte lägga in stallbilder hur det ser ut hos er? Gärna amatörsnickrade stall!
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: millus
·
Hästmänniskan För ett par månader sen var jag verkligen på toppen av min ridning, allt gick jätte bra och jag gjorde stora framsteg med mina hästar...
Svar
6
· Visningar
749
Senast: Smulan75
·
Ekonomi & Juridik Finns det något som liknar ångervecka vid häst försäljning? Jag har sålt en ponny för några dagar sedan och nu har det framkommit fakta...
Svar
7
· Visningar
1 793
Senast: millus
·
Anläggning Jag har nyligen flyttat till en liten gård och planen är att mina hästar ska flytta med upp hit i sommar. Än så länge är de kvar hos min...
Svar
6
· Visningar
1 284
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej! Jag undrar nu så här. Försäkring på min häst har min pappa just nu. Han vägrar att avbryta försäkring vilket jag vill för jag vill...
2
Svar
24
· Visningar
2 561
Hästmänniskan hej. jag är ny här och vi får se om ja gjort allt rätt nu. jag behöver lite hjälp av kunniga människor ang denna fråga. det finns en man...
2
Svar
36
· Visningar
3 332
Senast: Inte_Ung
·
Anläggning Håller på att göra om i stallet och behöver lite inspiration. Hur förvarar ni era täcken? Gärna andra smarta tips på bra förvaring som...
2
Svar
20
· Visningar
5 987
Senast: Nenne45
·
Ekonomi & Juridik Lite funderingar... Om man lånar en häst UTAN att skirva något KONTRAKT och olyckan skulle vara framme: -skadar vid ridning -skadar...
Svar
17
· Visningar
1 455
Senast: kryddelydd
·
Anläggning Vi planerar ridbana i vår och jag velar kring det här med underlaget. Entreprenören har föreslagit 20 cm väggrus som bärlager och 10 cm...
Svar
13
· Visningar
2 119
Senast: Unafraid
·
Gnägg Velade mellan om den skulle ligga här eller under Utrustning... Testar här! Hur mycket hästgrejer har du egentligen? Hur många har du...
2
Svar
27
· Visningar
3 048
Senast: supersonic
·
Hästmänniskan Jag har hamnat i en väldigt akut situation som jag måste göra någonting åt snabbt, helst igår. Det är så att jag har min häst...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
15 061
Senast: kryddelydd
·
Gnägg Förlåt om tråden ligger fel men jag tänkte en snackistråd alla grenar och shower från Göteborg. Jag har inte nöjet att vara på plats...
2
Svar
32
· Visningar
2 190
Senast: Sporthorse
·
Hästmänniskan Hej ! Vet inte om tråden ligger rätt men, jag hade tänkt att skaffa en foderhäst. Vad är bra att tänka på? Och vilka kostnader innebär...
Svar
16
· Visningar
3 676
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • WE-tråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp