Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Ekonomi & Juridik Fick förfrågan från en tjej i stallet idag om jag kan tänkas hjälpa henne med hennes 2 hästar 3 dagar i veckan, varannan vecka, hon...
Svar
8
· Visningar
2 375
Senast: mandalaki
·
Gnägg Så fin där hon traskar runt i snön!
Svar
0
· Visningar
338
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Kan man inte göra flätor och annat roligt så får man väl klippa henne i stället!
Svar
0
· Visningar
271
Senast: BaBoo86
·
Gnägg Hej! Sorry om jag postade detta fel, är ny här. Jag och några kompisar hade tänkt vara funktionärer på falsterbo horse show i sommar...
Svar
2
· Visningar
1 587
Senast: Isabelle145
·
Hästmänniskan Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med...
2
Svar
38
· Visningar
2 951
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Hej, nu är det så att jag äntligen efter 10 års längtan ska få skaffa en egen häst. Jag är såklart jätteglad och extremt tacksam för att...
Svar
10
· Visningar
2 223
Senast: Beeboppe
·
Ekonomi & Juridik Har lånat ut min häst inom en förutbestämd avtalstid med ömsesidig uppsägningstid om två månader, kontraktet är Deckemans...
Svar
4
· Visningar
1 272
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Var ute på promenad med hästen idag. På hemvägen mötte vi ett transportekipage. Det var en ganska smal grusväg med djupa diken på båda...
2
Svar
21
· Visningar
2 833
Senast: Lipperta
·
Hästmänniskan Nyfiken på det här med ligghallar. Vad skulle det kosta att bygga en för tre hästar från scratch? Är dålig på det här med...
2
Svar
39
· Visningar
32 350
Senast: Robina
·
Gnägg Hur ska jag tänka...? Stallet har 4 boxar ( vi har 2 ridhästar samt 2 shettisar för körning, alla hästarna går på lösdrift och kommer i...
Svar
7
· Visningar
1 579
Senast: pajaztar
·
Gnägg Hur ställer ni er till det? Vi funderar på att inreda en del av ladugården till stall. Men dessvärre är fönstren längs " långsidan...
2
Svar
23
· Visningar
3 209
Senast: hoppeloppe
·
V
  • Låst
Hästmänniskan (Långt, utan egentlig lösning, och jag vet att det finns flera liknande trådar, men behövde mest skriva av mig) Jag har tröttnat på...
Svar
10
· Visningar
8 046
Svar
0
· Visningar
306
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
420
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
310
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
338
Senast: cirkus
·
Gnägg Hur mycket tycker ni är okej att pruta på priset på en häst?
Svar
18
· Visningar
1 505
Senast: Milene
·
Hästmänniskan Hästvård och hästvård - men inte byggnad i alla fall eller jo. Tälthall av mindre modell till vindskydd, som tillfällig lösning då den...
Svar
16
· Visningar
2 442
Senast: Buck
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 527
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp