Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hästvård och hästvård - men inte byggnad i alla fall eller jo. Tälthall av mindre modell till vindskydd, som tillfällig lösning då den...
Svar
16
· Visningar
2 444
Senast: Buck
·
  • Låst
Hästmänniskan I och med sociala medier är det lättare att kolla upp hästspekulanter för att få en lite bredare bild av denne. Gör ni detta? Gjorde...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
11 550
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik Har någon ett supertips på staplingsbara burkar med lock som kan användas för fodring av kraftfoder? Scenariot är att jag vill kunna...
2
Svar
23
· Visningar
3 241
Senast: spinxx
·
Ekonomi & Juridik Hejsan Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har en häst som ska iväg till en tjej för tävling och för att sedan säljas. Det ska vara en...
Svar
3
· Visningar
1 030
Senast: rebus
·
Hästmänniskan Hej! Nu är det så att jag hittat en underbar häst i Polen från ett stuteri som jag jättegärna vill köpa. Jag är tretton år gammal och...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
15 569
Senast: Lipperta
·
Hästmänniskan Det var ju det här med rubriker.... I alla fall. Köpte en treåring i slutet av förra året, inriden. Det har helt enkel inte gått så bra...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 529
Gnägg Jag tänkte vi kunde ha en tråd där vi kunde dela med oss av dagens positiva när det gäller hästarna vi umgås med (egna, ridskolehästar...
Svar
1
· Visningar
597
Senast: Bufera
·
Anläggning Hej hej! Någon som vet om det är obligatoriskt med nödutgång i alla stall ?
Svar
4
· Visningar
999
Senast: HannaZ
·
Anläggning Finns det någon med paddexbana som lagt tex sand eller annat materal på sin paddexbana? Hur blev banan då? Vi är i läget att ev. behöva...
Svar
6
· Visningar
1 327
Senast: Sandra -74
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag äntligen fått operationstid till mitt knä. Mitt främre korsband är av och nu kommer dom "tillverka" ett nytt. Min doktor...
Svar
10
· Visningar
1 420
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Jag har i många år dragits med ganska grav skolios, vilket också medför stora smärtor. Nu har jag ev möjlighet att få ryggen...
Svar
6
· Visningar
3 083
Senast: Linnpan
·
Hästmänniskan Har en ponny som är väldigt positiv och fin i ridningen. Där passar han både rutinerade ryttare och nybörjare, väldigt rolig att rida...
2
Svar
24
· Visningar
3 018
Hästmänniskan Jag har ett nyblivet treårigt halvblod sto som jag själv fött upp. Fick ett jobberbjudande för ca ett år sedan som jag inte kunde tacka...
Svar
9
· Visningar
1 394
Senast: Capel
·
Gnägg Finns det någon färg eller "hovnagellack" man kan köpa och måla på hovarna och som går att få bort? Letar efter gul sådan för en...
Svar
16
· Visningar
1 526
Senast: Twihard
·
Hästmänniskan Verkar inte så många i min ålder (23) som har haft det, eller så många under 80 år i huvudtaget, men tänkte kolla här om det finns någon...
Svar
19
· Visningar
2 657
Senast: Ketrawzc
·
Anläggning Bilderna i följande inlägg har jag hittat på googel - vet inte om det är okej, vi får väl se... Jag vet att iaf en av bilderna har...
2
Svar
21
· Visningar
5 248
Senast: Yrja
·
Gnägg Om du fick inreda ditt drömstall- frågor! 1. Storlek? 2. Material och färger? 3. Finesser och smarta förvaringar ? 4. Inredningsprylar (...
Svar
6
· Visningar
1 164
Senast: Theresa
·
Ekonomi & Juridik Har hittat en köpare på min häst, men vi har ej skrivit papper ännu. Sitter och pillar med kontraktet nu. Så här står det: "Parterna är...
Svar
15
· Visningar
2 211
Senast: mackan
·
Gnägg När jag var liten så fanns det på min ridskola en häst som sas vara kronhäst (kronans häst eller nåt liknande). Han var en valack född...
Svar
3
· Visningar
3 274
Hästmänniskan Hej! precis ny här så ursäkter om det är i fel tråd.. Men nu är det såhär, att jag undrar hur mycket kostar det att importera en...
Svar
3
· Visningar
895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp