Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Hundavel & Ras Nån som vet varför inte långhåriga schäfrar inte får reggas? alltså som jag fattat det så räknas dom som blandras, alltså dom får ingen...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 664
Senast: simba_112
·
S
Hundavel & Ras Liten Lite pälsvård, Pigg och allert utan att vara överaktiv, Inte behöva massor med aktivering (tex. agility etc) självklart...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 597
Senast: _Skifting_
·
Hundavel & Ras Vi funderar lite på hund, bla Jack Russell. Nu har jag förstått att den rasen kan registreras både i SKK och JRTC. Vad är skillnaden och...
Svar
2
· Visningar
1 736
Senast: Smillan
·
J
Hundavel & Ras tjingeling, Jag är helt insnöad på den engelska bulldogen och har beslutat mig för att besöka någon seriös uppfödare för att lära mig...
2
Svar
37
· Visningar
5 558
Hundavel & Ras Hejsan allihopa, till att börja med - ni behöver inte hugga utan jag vill bara pejla lite läget vad folk har för erfarenheter av...
2
Svar
25
· Visningar
2 942
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Först och främst, vad har hänt med hemsidan Schäferforum?!?:confused: Sen då. Började fundera lite idag ang schäfrarna. Jag har ju en...
Svar
10
· Visningar
1 353
Senast: Raven_
·
Hundavel & Ras Jag har funderat väldigt mycket på sistone över fenomenet blandrasavel, både bland hästar och hundar. I nästan varje fall av...
Svar
2
· Visningar
1 034
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras Har idag redan en 2 årig blandras tik och är sugen på att skaffa mig en bullmastiff. Nu är mitt största problem hur jag ska lyckas...
Svar
1
· Visningar
1 465
Senast: jessiiejones
·
Hundavel & Ras En bekant, eller inte bekant, men en jag känner umgås med en, som jag inte förstår mig på. Hon har en hund, pappan är jack russel...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Jag brukar vara rätt haj på raser, men idag gick jag bet. Hunden ifråga är cremefärgad, och i mångt och mycket väldigt lik vissa...
Svar
17
· Visningar
8 754
Senast: Gabbi
·
D
Hundavel & Ras Hejsan alla! Nu har jag vart innaktiv ett tag men den 6 Juni kom Kaxas valpar till världen så jag tänkte gå in här och skryta lite över...
Svar
8
· Visningar
996
Senast: DuploBit
·
Hundavel & Ras Var på studentfirande idag, kom såklart in på ämnet hund :D , en tjej vid bordet hade precis tingat en valp, frågade vad det var för...
Svar
17
· Visningar
1 571
Senast: gunhild
·
T
Hundavel & Ras Ja nu måste jag bara få veta om det är någon som vet varför collie hundar väldigt ofta gnager med sina tänder på ens tröja tex.. detta...
Svar
9
· Visningar
1 204
Senast: Kicki_83
·
Hundavel & Ras Hej. Vi är precis i hundköparplaner och har fastnat för rasen Landseer. Enlilgt rasstandard och vad vi har kunnat hitta på nätet...
Svar
10
· Visningar
16 069
Senast: Casper
·
Y
Hundavel & Ras Jag ska förmodligen skaffa en hund nästa år om allt går som det är tänkt. Jag har haft en blandras rottis/dobberman som jag fick ta bort...
Svar
8
· Visningar
1 180
Senast: Lady_A
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej, Jag fick precis veta att min Bullterrier hane kommer från Bodil Granberg (från Bodils minicirkus) :crazy: och jag skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
1 897
Senast: lillebill
·
T
Hundavel & Ras Hej Har länge gått och funderat på att skaffa hund men har haft svårt att bestämma mig för en ras. Det jag är ute efter i hund är...
2
Svar
30
· Visningar
2 478
I
Hundavel & Ras Hej, Har länge letat efter en anatolisk herdehund att köpa men det verkar inte finnas några till salu i Sverige... vet någon här hur...
Svar
8
· Visningar
8 421
Senast: MrsScabtree
·
Hundavel & Ras Hur ser ni på att köpa en hund som inte är reggad? Vad är det första ni skulle tänka/fundera på? Är det fel av mig att köpa en hund...
Svar
6
· Visningar
1 241
Senast: Donnatello
·
Hundavel & Ras Kära bukefalister! Här kommer jag med en liten fråga till er: Jag har just nu en Dvärgschnauzerkille på 11 år och är helt...
2
Svar
21
· Visningar
3 285
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp