Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Tråden om att ha en jämte som sällskapshund har fått en hel del mothugg. Den enda erfarenheten jag har av "vanliga" jakthundar är en...
Svar
16
· Visningar
1 554
Senast: Långnos
·
Hundavel & Ras Nu är de små 12 dagar och har blivit dubbelt så tunga mot vad de vägde när de föddes.
Svar
10
· Visningar
1 358
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras funderade lite angående höglöpet. Min tik ska paras nu detta löp, för att ta reda på om hon är i höglöp så fick jag rådet att låta...
Svar
5
· Visningar
1 373
Hundavel & Ras Jag undrar bara varför valpen måste vara minst 8 veckor innan den får flytta?
2 3
Svar
41
· Visningar
3 364
Senast: sindy
·
S
Hundavel & Ras Måste bara få skriva om min upplevelse igår. Det var korning o exteriörbeskrivning på grannklubben. åkte dit för att titta på ett par...
Svar
4
· Visningar
1 593
Senast: skrocken
·
Hundavel & Ras :rofl: börjar med att ursäkta mig för min korta fråga som kanske anses väldigt rolig. Men jag har ingen aning och undrar. Om mamman är...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Mammadutt
·
Hundavel & Ras Jag sitter och funderar över vilken ras jag ska köpa i framtiden, och då jag tycker att flera av spaniel och retriver raser är...
Svar
9
· Visningar
2 019
Senast: squarepants
·
T
Hundavel & Ras Har under en tid nu letat efter en ras som passar mig och det närmaste jag kan komma är dvärgschnauzern. Den har verkligen allt som jag...
Svar
11
· Visningar
5 195
Senast: confetti
·
Hundavel & Ras .....finns det någon här på Buke som har någon sådan? Min väninna får hem sin lille Julius i början på Augusti och det skulle vara...
Svar
1
· Visningar
950
Senast: paradiset
·
Hundavel & Ras Det är nästan så jag är sugen på att ta en av dem bara för att se vad det ska bli av det hela... :D *Länk borttagen av moderatorn*...
2
Svar
29
· Visningar
2 566
Senast: Rie
·
Hundavel & Ras På senaste tiden har jag mer och mer kommit på mig själv med att längta efter en hund. Jag är inte uppväxt med hundar och har ingen...
Svar
3
· Visningar
1 115
J
Hundavel & Ras Har väldigt mycket funderingar just nu och jag hoppas att iallafall någon orkar läsa igenom och ge sin åsikt på det hela. Jag har...
Svar
11
· Visningar
3 593
Senast: Josefinelandgren
·
Hundavel & Ras Att lägga upp en gissningstråd :banana: När kommer vovvan att valpa? Hur många blir det? Vilken fördelning? Bilder tagna idag...
Svar
12
· Visningar
1 127
Senast: Cattis_E
·
M
Hundavel & Ras Vi har en hund som heter Karin, hon är 3 år och är blandning mellan Rhodesian Rigdeback och Soft coated wheaten terrier :love: Min...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
8 751
L
Hundavel & Ras Jag har varit och hämtat en blandras valp för ca en vecka sen och allting går jättebra, han är 12 veckor , rumsren och för övrigt en...
Svar
5
· Visningar
1 708
Senast: Generalen
·
I
Hundavel & Ras Pratade med en i mitt stall som har kommit fram till att familjen ska skaffa hund och inte vilken hund som helst utan en rottweiler och...
Svar
14
· Visningar
1 837
Senast: Modig_Korn
·
Hundavel & Ras Hej! Sitter här o har lite tråkigt och tänkte jag lägger ut en bild på min hund så kan ni få gissa vilka 2 raser det är i han! :) Han är...
2
Svar
22
· Visningar
2 173
Senast: Ireland
·
Hundavel & Ras Nu har jag en stund över, och undrar därför vilken/vilka raser bukefolket rekommenderar till mig :laugh: (Inga valpplaner de kommande...
Svar
15
· Visningar
1 236
Senast: Zoya
·
Hundavel & Ras Hej!! Jag har total förälskat mig i dessa hundar:love: och har funderingar på att köpa en till våren. Behöver dock lite råd från er...
Svar
5
· Visningar
1 519
Senast: Miao
·
Hundavel & Ras Idag kom jag fram till hur otroligt okunnig jag är om andra hundrasers historia. Vart vänder man sig då om inte till buke? Tänkte om man...
2
Svar
23
· Visningar
2 515
Senast: Mysgrisen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp