Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hundavel & Ras
Idag kom jag fram till hur otroligt okunnig jag är om andra hundrasers historia. Vart vänder man sig då om inte till buke? Tänkte om man...
Hundavel & Ras
Jag är väldigt sugen på att ta en kull valpar på min 2 åriga chihuahua tik, men samtidigt såklart rädd om tiken och man vet ju aldrig...
Hundavel & Ras
Ni hundexperter kanske kan hjälpa mig, för skojs skull? :p
Jag ska inte skaffa hund idag, men hoppas göra det om några år (om jag bor i...
Hundavel & Ras
Det är ju många som har sina hundar på avbetalning, och det har fått mig att undra hur det skulle fungera om en hund tvingas avlivas pga...
Hundavel & Ras
Hej. Jag ska snart ta hem min lilla valp, saken är den att mina föräldrar har tiken och det jag började fundera på var,
*Hur länge ska...
Hundavel & Ras
Måste ärligt säga att jag alltid tyckt att dessa på bild varit otroligt fula. Men jag såg en hund av denna ras IRL i fredags och jag såg...
Hundavel & Ras
Ok varför denna explosion av denna korsning? Beror det på vad jag tror att det blir trevliga hundar? Får de päls som ej fäller, klippning?
Hundavel & Ras
Vilka raser ingår i gruppen "kamphundar"?
Ibland går ju diskussioner om att man ska förbjuda "kamphundar" ( vilket är ett uttryck jag...
Skola & Jobb Stämmer bara man avstår arbete och vårdar barnet den dagen. Avstå 1/8 arbete/vårda barnet eller uttag på arbetsfri dag är inte tillåtet...