Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Kom på det när jag läste en annan tråd om sandtag. Vill ni komma o se våra fantastiska byrackor (angående ännu en annan tråd) så är...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Nikkis
·
T
Hundavel & Ras Jag har egen häst verksamhet och jag funderar på att köpa hund men vilken ras? Är det någon här inne som har hund och är mesta dels i...
Svar
5
· Visningar
1 051
Senast: xaheena
·
Hundavel & Ras Jag tog mod till mej och ringde en kennel igår som föder upp Dogo Canario :laugh: För nu blir det hund igen! Har vart helt utan sen min...
Svar
4
· Visningar
1 844
Senast: Mayalv
·
Hundavel & Ras Har pratat med ett antal uppfödare inom den ras jag ska köpa och som jag har förstått det föds en del hundar med, och en del utan...
2
Svar
38
· Visningar
8 953
Senast: Disen
·
Hundavel & Ras Har läst en del i bl a "Juninatts" tråd om tjuvparning och blev då lite fundersam. Låt säga att vår hane skulle tjuvpara en tik och...
Svar
10
· Visningar
1 250
Senast: Ämelie
·
M
Hundavel & Ras Hallo Nu kommer en något retlig fråga. Min kompis o jag har många gånger diskuterat om Sheltie o dvärgcollie är samma sak. Hade en...
2
Svar
22
· Visningar
22 753
Senast: Sparkling_Tindra
·
Hundavel & Ras Vad kopplar du ihop vissa raser med? Själv kan jag inte låta bli att tänka på byracka när jag ser en strävhårig hund med lite länge...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Eftersom det finns en vinthundstråd så tänkte jag sno den idén och skapa en spaniel-tråd för oss som har någon av de underbara...
2
Svar
39
· Visningar
4 531
Senast: Aylen
·
J
Hundavel & Ras Om nått år eller två borde det vara tid för mig med en till vove och jag vill redan nu börja kika lite på vilken ras det blir, så jag...
Svar
7
· Visningar
1 066
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Hur vanligt är det med dåliga rasstandarder? Med det menar jag: rasstandarder som egentligen inte säger ett dyft om hur hunden ska se...
2
Svar
21
· Visningar
2 787
Senast: Vaccan
·
U
Hundavel & Ras Även jag behöver lite tips och råd angående hund val... Flatten vi har börjar bli lite till åren så tankarna på en till hund har...
Svar
19
· Visningar
1 347
Senast: Ainon
·
L
Hundavel & Ras verkar vara en bra hund vad tycker ni erfarenheter?
2 3
Svar
51
· Visningar
8 425
Senast: Bebben
·
Hundavel & Ras Det skrevs i tråden "min hund har parat sig" ang antal kullar, att seriösa inte tar mer än tre kullar osv, men hur är det då med hanar...
Svar
11
· Visningar
1 275
Senast: Generalen
·
Hundavel & Ras Visst är de 'Grannfejden' damen? Här
2
Svar
34
· Visningar
3 455
Senast: DeliriumTrigger
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag var och hälsade på hos en kompis idag och min papillontik parade sig med hennes chihuahuahane. Detta var givetvis inte planerat, jag...
8 9 10
Svar
183
· Visningar
15 757
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras får hem min valp nästa vecka och vill hitta en bra försäkring, gärna hyfsat billig med.. har en dvärgpinscher.. har ni tips på...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: Zqathan
·
Hundavel & Ras Kan ni hjalpa mig? Jag traffade pa de har urgulliga pojkarna for ett par veckor sedan och skulle garna vilja veta vad for ras de ar?
Svar
5
· Visningar
4 899
Senast: squarepants
·
Hundavel & Ras Häromdagen ringde det en dam å talade om att pappan i min hunds stamtavla inte e pappa till min hund! Uppfödaren har skrivit en annan...
2
Svar
25
· Visningar
2 454
Senast: escodobe
·
Hundavel & Ras Det verkar vara en del bukefalister som har kineser, och då jag själv tänkt skaffa en får ni gärna berätta om era erfarenheter av rasen...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: gadriel
·
Hundavel & Ras Hoppas jag i alla fall! Tempen har sjunkit mycket, och min lilla tjej tar det lugnt nu. Förhoppningsvis har jag minst 7-8 st söta...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 162
Senast: rider
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp