Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska ringa och rådgöra med vetten imorrn men tänkte kolla här om det var någon som har liknande erfarenheter. Nixon har fått två...
Svar
17
· Visningar
2 227
Senast: xaheena
·
Hundhälsa Jag vill ha lite fler träningstips på hur man kan träna bort hastrånghet. Vi klättrar mkt i skogen. Går inga långa koppelpromenader...
Svar
1
· Visningar
1 009
Hundhälsa Hur sköter ni skägget?
Svar
7
· Visningar
2 649
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Jag tog Harley på en repa i skogen idag då hjortjakten äntligen är över. Jag har märkt detta förut men det verkade vara mer betonat än...
Svar
11
· Visningar
10 734
Senast: Jillybean
·
Hundhälsa Jag har en 9 månaders hovawart som i tisdags slutade äta och dricka efter att ha ätit morgon målet lite sämre än vanligt några dar. Han...
Svar
4
· Visningar
1 145
K
Hundhälsa Hur ska man sköta om en långhårig Collies päls? Jag har hört från vissa att man ska låta bli att borsta så mycket som möjligt för att...
Svar
5
· Visningar
11 429
Senast: inverterad
·
L
Hundhälsa Hej!:) Jag har en rottis/schäfer som snart är 9år och han skäller mycket när jag inte är hemma. Står i fönstret och vid dörren. Kan...
Svar
2
· Visningar
2 578
Senast: Raderad medlem 19815
·
S
Hundhälsa Har just varit hos vet för att min hund börjat klia sig alltmer. Då dom inte direkt kunde säga vad det var så ska vi börja att behandla...
Svar
3
· Visningar
988
Senast: Milosari
·
V
Hundhälsa Vår 11 v gamla valp fick diareé i söndags, då tänkte vi inget särskilt på de eftersom hon smaskar i sig allt möjligt smask på gården...
Svar
1
· Visningar
792
Senast: Generalen
·
P
Hundhälsa Jag har en super fin liten tik på 7 månader, hon är väldigt positiv och lättränad, men ganska reserverad. Vi har miljötränat...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: paradox
·
K
Hundhälsa Har precis skaffat hund, han är världen underbaraste. Tidigare har han bott med andra hundar och då var det inga problem att lämna honom...
Svar
9
· Visningar
1 263
Hundhälsa Vi misstänker att 5-månadersvalpen har någon foderallergi. Från uppfödaren fick han Doggy, då var han jättemjällig och när vi pratade...
2
Svar
25
· Visningar
3 493
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Veterinär är kontaktad och konsulterad! Så var det avklarat ;) Något är galet med Nellie! Hon ser ut att ha gått upp mkt i vikt...
Svar
17
· Visningar
1 923
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa MIn gamla hund har ont i kroppen och har tidigare stått på rimadyl, i sommras provade man att behandla med Cartrophen, injektioner med 7...
Svar
3
· Visningar
5 446
W
Hundhälsa Hjälp!!! Min hund Wilma är en Eng. Springer Spaniel och 7år. Sedan 2007 har hon haft problem med slemhinnor, speciellt runt...
Svar
6
· Visningar
2 088
Senast: Wilmas matte
·
F
Hundhälsa Hej! Nu har min högt älskade Rottweiler fått sin "röntgendom". Vi fick tillbaka det igår och det står: HD grad C ED 0...
Svar
6
· Visningar
1 812
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej Spelar det någon roll vid vilken ålder man HD-röntgar en hund? Eller kommer det alltid ge samma resultat oavsett hur gammal...
Svar
1
· Visningar
1 144
Senast: Gnist
·
S
Hundhälsa Jag undrar om ni har några tips och knep på hur man ska få pälsen riktigt blank och fin på rottweiler? Min ena får också ibland som...
2
Svar
33
· Visningar
7 749
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Min JRT håller på att frysa ihjäl i stallet! Tyvärr kan hon inte springa lös i stallet när jag tex mockar pga grannens hönor och nära...
Svar
6
· Visningar
1 151
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej hej! Träffade en holländsk hunduppfödare i helgen som tipsade mig om en produkt från Holland som vad jag förstod skulle vara i...
Svar
5
· Visningar
3 044
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp