Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Hundhälsa Hej, har en liten tik på 7 månader. Idag va hos hos sin bästis, en hane på 6 månader, han "juckade" på henne 2 ggr tills vi han fram...
Svar
4
· Visningar
1 392
Senast: LillaSmilla
·
Hundhälsa Börjar märka på Mirre att hon är uttråkad. Hon tar hand om valparna, tvättar och ger de mat, men ligger sedan helst utanför lådan...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Swat
·
Hundhälsa Under vår morgon promend idag så lekte hundarna ganska robust, den minsta av dem fick sig en lite större krock och rullade runt lite...
Svar
2
· Visningar
1 610
Senast: Mish
·
Hundhälsa Har sökt på hela SKK's hemsida utan att hitta den information jag behöver... Har röntgat en hund som fått resultatet C på en höft...
Svar
18
· Visningar
4 840
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Finns ju en hel del foder att välja på.... Ger Pedigree & min hund är fin i pälsen och har mkt energi, tränar agility.:) Det enda...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 035
Senast: lieverd
·
Hundhälsa Hur får man bort att hunden inte ska dra så mycket när man är ute och går??
Svar
12
· Visningar
1 392
Senast: Kicki_83
·
I
Hundhälsa Hej min familj har 2st små hundar som är blandraser från spanien som har massor med energi , nu på lov så brukar jag springa och gå med...
Svar
11
· Visningar
1 279
Senast: aneeette
·
C
Hundhälsa Var nyss inne på en sida som säljer Back on track till hund, till min stora förvåning så stod det är det är dopingklassat på hund. Någon...
Svar
1
· Visningar
849
Senast: Gnist
·
Hundhälsa Nu är det 1½månad sedan Harry blev dålig, och i dagsläget klarar han av att gå promenader på ca 30min. Större delen utav tiden spenderar...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Jag och vovven flyttade för 14 dagar sen! Sedan dess har hon börjat vakta sina saker. Inte mot mig men hon vaktar mat/leksaker m.m mot...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: miro
·
M
Hundhälsa Jag undrar hur länge cocker spaniels lever?Är det någon som har/haft en engelsk cocker spaniel eller en cocker spaniel över huvud taget...
Svar
2
· Visningar
1 171
Senast: miro
·
Hundhälsa Jag har en nakenfis på 11 månader. Den senaste 1½ månaden så har han haft en massa utslag och även fått värre med pormaskar (la även ut...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: RIA
·
F
Hundhälsa Ni som har hundras där man rutinmässigt ögonlyser hundarna (framförallt avelsindivider), hur ser man på avel med hundar som har...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: falukorw
·
M
Hundhälsa Gor en liten undersokning har: Hur manga har haft problem/skador pa sina hundars framsporrar? Ras? Har nagon varit tvungen att...
Svar
3
· Visningar
4 457
Senast: Basilika
·
G
Hundhälsa När jag var på jobbet idag kom sambon förbi, glad i hågen och berättade att han hade köpt ett halti till min 5½ månader gamla valp. Jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 741
Senast: Whirlie
·
W
Hundhälsa Är det "farligt" oavsett om man bara cylkar mindre turer? Våran familj brukar ta en cykletur på kvällarna ibland och hunden 7månader...
Svar
18
· Visningar
6 717
Hundhälsa Min pudelkorsning är kortklippt nu med max 9 mm över hela kroppen utom på mössan som är 2 cm. Måste han fönas HELT torr? Fönade mest i...
Svar
1
· Visningar
1 130
Senast: AnnaJL
·
Hundhälsa Vovve är hos mina föräldrar på landet sedan två veckor tillbaka eftersom vi jobbar ett tag till innan semestern. I lördags e.m fick...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Morran
·
P
Hundhälsa Hej jag har en cavalier/cocker blandning på snart 8 månader sedan en vecka tillbaka så har hon rosslat och hostat och nyst. sedan igår...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: Aliide
·
Hundhälsa Finns det några typer av hundar som man inte ska BARFa? Kan man ge viss del torrfoder samtidigt? Mer praktiskt med torrfoder om man...
Svar
14
· Visningar
2 168
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Resultat på HD-röntgen
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp