Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Hundhälsa Vilket hundfoder anser ni är det bästa och varför? Och vad har ni till era hundar? Hur pass stor skillnad är det egentligen på...
2
Svar
35
· Visningar
9 504
Senast: scotty
·
Hundhälsa Vi bytte foder för att vi ville ge hunden ett foder som är mer köttbaserat. Bytte från Carrier till Olivers (adult). Hunden älskar det...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Timsetim
·
Hundhälsa Jag ska längre fram kastrera vår han hund ( tror jag ) vi har inga problem så men vill inte heller ha det längre fram gällande löptikar...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hittade billiga grisknorrar i kyldisken på City Gross och slog till. Men hur tillagar man dom lämpligast?
Svar
9
· Visningar
5 618
Senast: Boerperd
·
Hundhälsa Ni som är hästtokar vet att om man trycker med fingrarna längs med ryggmusklerna på en häst, svankar den till om den har ont i ryggen...
Svar
1
· Visningar
1 061
Hundhälsa Läste just om urinstopp hos hanhund på ett annat forum, och blev lite nojjig. Där står, att det räcker med ett urinstopp på ett dygn för...
Svar
5
· Visningar
2 423
Senast: vallhund
·
P
Hundhälsa Jag har en cairn terrier på ca. 1,5 år. Om man går ut sista promenaden vid ca.19.30 eller runt 20.00. Behöver man då gå ut ytterligare...
2
Svar
31
· Visningar
4 054
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa På måndag kommer en tik över på besök, funkar allt bra stannar hon. Däremot så har jag en undran ang hd-fel då hon är röntgad med...
Svar
6
· Visningar
1 104
Senast: vallhund
·
H
Hundhälsa Har en liten vove på snart ett år,blandras me terrier,pudel,shitchu. När vi köpte han av uppfödaren sa hon att han va rumsren osv. Men...
Svar
18
· Visningar
9 096
Senast: hundar
·
Hundhälsa Jag har nu använt fästighalsbandet i 4 v ca. Är det rimmligt att hundarna skall tappa så mycket päls. Min ena tik tappar hela pälsen...
Svar
14
· Visningar
3 942
Senast: Grana
·
V
Hundhälsa :cry:min hund är sjuk!! Hon har börjat gnaga på sin höft!! I 3 dagar har hon hållit på så nu är hon skinnflådd inte jättemycke som en...
Svar
6
· Visningar
1 480
Senast: bengeten
·
G
Hundhälsa jag skulle vilja veta om en hund kan få magnesium brist
Svar
3
· Visningar
952
Senast: simba_112
·
Hundhälsa Fick just ett telefonsamtal från hundvakten att en av våra tikar brutit en tå och är hos vet. Har inte hört något om hur det gått...
Svar
3
· Visningar
13 958
A
Hundhälsa Vilket fästinghalsband har ni till era hundar? Om ni inte har, varför? Jag har kört på apotekets (märke?) men hittade ett i...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 696
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Pratade nyss med en väninna som idag kastrerat sin hanhund. Tyvärr har det stött komplikationer och både hon och veterinären tyckte det...
Svar
8
· Visningar
2 470
Hundhälsa Än är det det ena och än är det det andra *suck* Nu på morgonen så släppte jag ut uno i trädgården. Märke att han sprang runt och...
Svar
8
· Visningar
15 205
Senast: Ainon
·
Hundhälsa vad kan man göra med en hund som är totalt obrydd om en när man är ute och promenerar. kollar på allt och alla runt omkring och det är...
Svar
8
· Visningar
1 878
Senast: Laa
·
D
Hundhälsa Har ni upplevt mycket skillnad i priser mellan djursjukhusen och privata veterinärer. Nu tänker jag främst på vaccinering, självklart så...
Svar
17
· Visningar
2 004
Senast: Doneloge
·
Hundhälsa Vi upptäckte nyligen att våran hund var mycket sårig i det ena örat(enbart det ena) vi åkte till veterinären och hon blev behandlad för...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: Josssefine
·
L
Hundhälsa Hej, har en liten tik på 7 månader. Idag va hos hos sin bästis, en hane på 6 månader, han "juckade" på henne 2 ggr tills vi han fram...
Svar
4
· Visningar
1 392
Senast: LillaSmilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp