Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej alla! Jag har fått äran att ta hand om en jättehärlig Bernen sennen denna veckan, medan ägarna har rest bort, men senaste dagarna...
Svar
9
· Visningar
8 901
Senast: Vaccan
·
M
Hundhälsa Hunden har på senaste tiden haft tre analsäcksinflamationer, eksem mellan trampdynorna och öroninflamation. Märkte idag att det börjar...
Svar
6
· Visningar
853
Senast: melkutt
·
Hundhälsa Min hund har bitit av sig den yttersta spetsen på en av hörntänderna i överkäken. Hon verkar inte det minsta besvärad men jag ska ändå...
Svar
8
· Visningar
13 639
Senast: Bebben
·
Hundhälsa Hela vintern gick jag förbi en trädgård där det sitter 2 hundar, dag ut och dag in... Jag är förbannat nyfiken och dessutom gör det ont...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Nu är det bestämt att gammeltiken ska slippa sina löp. Hon får humörsvängingar och blir skendräktig (med mjölk och senast skulle hon...
2
Svar
22
· Visningar
6 457
Senast: ylvali2
·
L
Hundhälsa Hej! Jag har en Golden retriver hane som fäller mycket. Har någon ett tips på hur man gör för att den ska fälla snabbare? Tack...
Svar
5
· Visningar
1 229
Senast: attempt
·
Hundhälsa Skulle behöva lite råd ang vår yngre tik som vid flera tillfällen ger sig på vår äldre tik vid olika tillfällen. Vår äldsta tik är 6 år...
Svar
13
· Visningar
2 953
Hundhälsa Jag funderar på hur länge man kan tävla agility om tiken är dräktig?:confused:
Svar
8
· Visningar
2 837
Hundhälsa vår ena hund vill snutta på alla filtar hon hittar, vad kommer det sig?
Svar
5
· Visningar
6 691
Senast: Diplomaten
·
L
Hundhälsa Hej jag har fått en valp kull på 6st valpar, de är nu 5veckor. Jag har en fundering på om de kan ha löss eller något , valparna är...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: leva11
·
Hundhälsa Kom på lite sent att jag skulle rabiesvaccinera Nova så hon kan åka till NORDV i Helsingfors 12-13 december. Om jag bara ger en spruta...
Svar
5
· Visningar
865
Senast: falukorw
·
A
Hundhälsa Har köpt b-vitamin till min unghund nu, tycker att hon har varit lite smått glanslös och matt i pälsen. Det blev en flaska Shy...
Svar
7
· Visningar
4 085
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hur blir era tikar mot andra hundar vid löp? Rådi är inne på sitt tredje löp, och är plötsligt en hemsk häxa mot andra. Hon har gjort...
Svar
18
· Visningar
4 938
Senast: liten82
·
I
Hundhälsa Ja nu har dessa äckliga fästingar börjat anfalla djuren igen då. Vad använder ni för fästingmedel? Funkar det bra? Har ni...
Svar
15
· Visningar
1 263
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Finns det något fästingpreparat (halsband, droppar, tillskott osv) som man kan ge till valpar? Jag har en 9 veckors-valp som jag...
Svar
8
· Visningar
2 718
Senast: TinyWiny
·
R
Hundhälsa Jag är lite ny på denna sidan...och ny på att ha valpar i hemmet.. Tiken min fick valpar den 29 juni fick 7 st men 4 dog.. nu är dom i...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: ako
·
S
Hundhälsa Redan för många år sedan började jag få ångest attacker och var ofta inne i djup depression och när jag flyttade hemifrån för ca 1½ år...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: lilstar
·
Hundhälsa Och allt var bra med lilla Grima. Det var inte ens en tumör det handlade om, utan någon form av vävnadsbildning som antagligen uppstått...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Philosophia
·
Mh?
Hundhälsa Hur gör man det? Och var? Hur gammal måste hunden vara? Hur går ett MH till? Edit: Några fler frågor: Vad finns det för fler bra tester...
Svar
11
· Visningar
1 070
Senast: Niangi
·
E
Hundhälsa Det är så att jag köpte mej en Brun labrador retriever den 6 februari då hon var 9v endast för ja skall ha med henne till...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
12 355
Senast: apocalypsen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp