Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Mitt monster har precis satt i sig en halv paket kakao, vad tror ni, behöver jag koppla in vet.? Var nere och manglade lite lakan...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 859
Senast: Philosophia
·
S
Hundhälsa Jag vet inte vad jag ska göra... min tik är 13 mån gammal å tycker det är helt ok att göra sina behov inne. Hon säger aldrig till när...
2
Svar
25
· Visningar
2 789
Senast: Tambourine
·
T
Hundhälsa Min lilla chihuahuapojke blev biten av säkert tre pissmyror ute nyss. Han har blivit det förut och det gör så ont för honom. Nu är...
Svar
4
· Visningar
8 480
Senast: moontje
·
Hundhälsa Håller på och klurar ut hur jag bäst ska fodra min snart 2-åriga kille som alltid har varit väldigt dålig på att äta, är en väldigt...
Svar
18
· Visningar
3 258
Senast: lieverd
·
G
Hundhälsa Arwen förbryllar mig lite. Imorse ville hon inte äta, hon skulle prompt ut och väl ute satt hon säkert och krystade i fem minuter. Det...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Generalen
·
Hundhälsa Är det normalt att en 14-veckorsvalp bajsar väldigt ofta? Min valp bajsar mer än 5 gånger om dagen, det är ofta löst, men inte alltid...
Svar
12
· Visningar
2 441
Senast: hundar
·
Hundhälsa Ställde fram två kycklingfiléer i en bunke så att de skulle tinas och åkte sedan till stallet en halvtimme. När jag kom hem förundrades...
2
Svar
20
· Visningar
12 412
L
Hundhälsa Hej på er! Mitt första inlägg här och jag önskar att bolla lite tankar med er kloka människor... Jag och min sambo har fått...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: leopold84
·
B
Hundhälsa Är nyfiken på Bravo färsk- och torrfoder. Vill gärna ha åsikter om detta foder?
Svar
5
· Visningar
915
Senast: alfur
·
B
Hundhälsa För 3 veckor sedan hämtade vi hem en Dvärgpinscherhane på 13 månader. Detta blir hans 3:e hem sen han var valp. Första veckan åt han upp...
Svar
3
· Visningar
1 977
Senast: NotlikeI
·
A
Hundhälsa Mina föräldrar har en collietik (är inte helt säker på hur gammal hon är men jag tror hon är runt 4 år). Hon har ätit dåligt i perioder...
Svar
4
· Visningar
1 726
Senast: Zantha
·
E
Hundhälsa Nu börjar jag bli trött och less på det här! Min blandis kille på 7 månader är så fruktansvärt dålig på att äta! I snart två månader har...
Svar
16
· Visningar
2 661
Senast: _eeky_
·
Hundhälsa Rådis veterinär stod något undrande till hennes nya skada. Efter att hon blev biten verkar hon ha trampat snett, möjligen i kombination...
Svar
12
· Visningar
5 562
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Jag har en Golden Retriever hane som nyligen blivit 1 år. Men vi har ett problem, han är tjock och går inte ner i vikt trots minskad...
2 3
Svar
55
· Visningar
9 311
Senast: Springsteen
·
S
Hundhälsa Hej, Kanske lite konstig fråga efter att ha haft hund i 7 år, men finns det något sätt att ta reda på när löpet slutar om man inte...
Svar
2
· Visningar
3 998
Senast: scotty
·
I
Hundhälsa Hej alla goa & glada! Startar denna nya tråd för att jag ha märkt att intressert för att träffa nya hundpromenads kompisar verkar...
Svar
8
· Visningar
1 243
Senast: Hannapirat
·
T
Hundhälsa Sitter här hemma med min lill-flicka sovandes i sin bädd, hela dagen har spenderats hos veterinären och hon ska tillbaka imorgon...
Svar
11
· Visningar
15 665
Senast: Teija
·
Hundhälsa min lillkille har fått en fästing på sin ena pungkula :crazy: man får inte röra honom alls på bakdelen nu, det gör nog väldigt ont. kan...
Svar
11
· Visningar
4 295
Senast: _busster_
·
Hundhälsa Hunden har öroninflammation, och jag har väntat länge på att vet. ska skriva ut örondropparna. Nu verkar hon ha gått på semester...
Svar
13
· Visningar
1 757
Senast: Alexandra_W
·
Hundhälsa Jag har nog aldrig varit så rädd i mitt liv. Fy vilket helvete!!!! Läs på min blogg, där kan ni även läsa början av de hemska i de...
Svar
10
· Visningar
1 565
Senast: Tibra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp