Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
107
· Visningar
21 806
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Vi hade tänkt att vi skulle åka dit en dag i helgen, och pröva hundslingan. Är det ngn som varit där? Är det värt ett besök?
Svar
8
· Visningar
1 176
Senast: Chebban98
·
D
Övr. Hund Hejsan alla på hundbuke. Nu har jag haft ett sommaruppehåll och har haft mycket att göra med valpkull, egen valp och fortfarande de...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: barajag...
·
Övr. Hund Att låta sina hundar gå lösa med sporadisk uppsikt? Oavsett årstiden. En av hundarna har idag bitit en katt. Innan har hundarna...
Svar
9
· Visningar
1 249
Senast: KungTulle
·
K
Övr. Hund Vore kul o få se bilder på era blandisar o lite info om dom. Själv har jag en stor tjej på ca 36kg. Hon är en snart 11 månader...
2
Svar
36
· Visningar
10 665
Senast: Vår_Vinter
·
H
Övr. Hund ...Har i det sista ståt och kliat mig i huvudet och försökt komma på ett sätt att träna in gripandet av apportbocken vid apporteringen...
Svar
6
· Visningar
938
Senast: Hanko
·
V
Övr. Hund ja jag behöver alla möjliga tips och ideer på övningar både inne och ute. jag håller som bäst på med valpen han kan gå zikzak mellan...
Svar
4
· Visningar
2 308
Senast: McFlurry
·
Doc
Övr. Hund 2 arig catahoula hane, Doc aka Steeeeeeenky.
Svar
0
· Visningar
205
Senast: Bewildered
·
H
Övr. Hund Vi har nu blivit med hund. En jättesöt jackrussel och allt än kanon, MEN.. vi har en katt. hunden är jättesnäll men nyfiken på katten...
Svar
8
· Visningar
1 332
Senast: Hannah0407
·
Övr. Hund Var tränar ni mest? Jag skulle behöva få tummen loss och börja träna på alla möjliga ställen, förutom här hemma och på klubben.Har vid...
Svar
12
· Visningar
1 126
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag var i ett stort köpcentrum i utkanten av Stockholm igår. Vi parkerar bilen i ett parkeringsgarage som tillhör köpcentret och börjar...
Svar
15
· Visningar
2 737
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Elvis fyllde två år igår, grattis! Men matte glömde och kom på det nu ikväll (skäms på mig!). Men jag gav honom och Douglas varsin...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: *tove*
·
T
Övr. Hund hej ja har precis hämtat hem en 3årig rottis tik har sen tidigare en blandras tik (shäffer,labrador, rottis, jämthund) på 4år och en...
Svar
8
· Visningar
1 366
Senast: escodobe
·
G
Övr. Hund ... när matte inte är med? Många av er vet ju att Arwen morrat och nafsat efter husse när hon legat i sängen och han kommit och lagt...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 268
Övr. Hund Jag har anmält till en kurs fredag - söndag :laugh: Äntligen blir det av, MEEEN så kikar jag på väderprognosen och får chocken...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: Kakis
·
E
Övr. Hund Hej Jag skriver inte så ofta men tänkte höra med er nu om ni har några råd. Min hund är väldigt reserverad mot människor. (nya)...
Svar
6
· Visningar
4 025
Senast: aneeette
·
Övr. Hund Man har ju många ggr hört och lärt att man inte ska förmänskliga sin djur,fine, men om hunden har börjat förmänskliga sig själv då...
Svar
5
· Visningar
932
Senast: Gabbi
·
Z
Övr. Hund Hej! Jag känner äntligen att det är rätt tid för mig att skaffa hund. Tanken har funnits där i flera år, men nu har jag äntligen...
Svar
6
· Visningar
1 464
Senast: Fanzia
·
Övr. Hund Jag och lillen tränar nu för fullt inför tvåan. Han har alltid haft svårt för apporten, så jag har bestämt mig för att köra på...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: paradox
·
R
Övr. Hund jag har en vorste/bc korsning på 2.5 år. tanken är att han ska bli eftersökshund och att vi ska starta utbildningen till våren...
Svar
4
· Visningar
1 129
Senast: Raderad medlem 19815
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp