Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag känner mej väldigt vilsen i den "nya" korningens poäng-skala... Vad räknas idag som en riktigt bra korning - poängmässigt? (Jodå...
Svar
19
· Visningar
4 984
Senast: Swat
·
Övr. Hund Funderar på att lära min hund nånting av det när vi kommer igång med Söket ordentligt. Har kört bara kört 3-4 sök hittills, så vi är...
Svar
17
· Visningar
2 469
Senast: aneeette
·
R
Övr. Hund Hur ska jag ta mig ur detta? Min 2,5 åriga borderterrier är en riktig pipmaskin på träning (lydnad). Hon älskar att träna och piper...
Svar
4
· Visningar
1 212
Senast: Aliide
·
M
Övr. Hund Jag har nu anmält mej och hunden för ett mh test och jag är så nervös, vet inte riktigt varför men antagligen för att det ska bli fel på...
Svar
1
· Visningar
828
Övr. Hund Är det någon fler än jag som är lycklig ägare till en sådan? Våran Impa är snart 7 månader, och ett litet charmtroll. Jag skulle gärna...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag skulle sätta för rubrik... Jag drömmer ju om att skaffa en till hund! En engelsk springer spaniel för jakt och...
Svar
4
· Visningar
1 675
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Vi tog oss en 3-timmarstur på Sörmlandsleden,vi har en underbar sträcka ca 5km hemifrån,vi brukar gå den ganska ofta,och tar ca 3 timmar...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: movi
·
B
Övr. Hund Jag är så glad idag att jag måste få skrika högt från hustaken!! Var i Finland igår, och min fantastiska hund tog hem Cert och Cacib...
Svar
6
· Visningar
797
Senast: Gesska
·
Övr. Hund jag köpte en 6 månaders blandras i augusti, dum som jag var tänkte jag inte på att man kanske skulle ha skrivit kvitto. men iaf så skrev...
Svar
17
· Visningar
2 486
Övr. Hund Min schäfer börjar bli mer och mer dominant. Han är hur underbar och gullig som helst. Men vi bor i en stor familj och han blir...
Svar
4
· Visningar
847
Senast: Swat
·
Övr. Hund Är uppvuxen med hund och i familjen har vi alltid kunna fixat så att någon i familjen kunnat ta hand om hunden/hundarna. Har därför...
Svar
4
· Visningar
1 359
Senast: Hugos_matte
·
Övr. Hund Har i princip bestämt mig för att gå över till BARF med min jappe, men har en liten undran? Detta med råa köttben, kan han verkligen...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: paradox
·
Övr. Hund Jag kan fortfarande le åt min lilla Kicke-dua som var så otroligt duktig i lördags! Rapportsträckan var tuff tyckta jeg, långt ifrån...
2
Svar
24
· Visningar
1 869
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Har just fått jobb på ett hundagis och pensionat, och undrar lite över löner och sånt? Där jag jobbar får jag 85.50 i timmen, och...
Svar
3
· Visningar
1 036
Övr. Hund Jag hör ofta folk säga att "min hund kräver att få jobba en hel del för att må bra". Då undrar jag, hur mycket är en hel del? Är det...
2
Svar
35
· Visningar
4 055
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Finns människor som skriver väldigt dålig svenska och blandar med engelska som har valpar. Bulldogs, chiuauha(stavas?) etc.' De...
Svar
19
· Visningar
3 522
Övr. Hund Hur ofta ska man bada en hund egentligen? Alltså schamponera den? Jag brukar göra det när pälsen känns lite äcklig och man blir lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 330
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Idag har vi fått frisk luft och motion, med mera.... Gabbi och jag möttes upp ute hos mig, hon med sin Råda och jag med min golden Loka...
Svar
4
· Visningar
928
Senast: Only_Me
·
Övr. Hund Min ena tik har väldigt svårt att slappna av inne... Jag tycker att vi har jobbat på det ända sen vi flyttade, men "Fortune, gå och lägg...
Svar
8
· Visningar
1 153
G
Övr. Hund Jag är bara så glad att jag måste dela med mig lite. :p Jag har ju en gammal dobermanntant som jag tog över för fem år sedan, och som de...
Svar
10
· Visningar
1 026
Senast: Melli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp