Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Fler än jag som brukar leka med bilder i olika redigeringsprogram? Tänkte vi kunde ha en sådan tråd också här inne och jag börjar med...
Svar
16
· Visningar
1 818
Senast: confetti
·
Övr. Hund Japp, nu ska ni få se vad vi kan. Haha, den här filmen är så skön. Varken Nikita eller jag har direkt tränat på lydnad på väääldigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 547
Senast: Novelette
·
C
  • Låst
Övr. Hund Jag är helt ny här så jag känner mig lite vilsen!!Bor i Skåne och har en Cane Corso-tik som fick valpar för 14 dagar sen.Det är hennes...
8 9 10
Svar
196
· Visningar
16 085
Senast: lillebill
·
G
Övr. Hund The Gang! Vad har ni alla pysslat med idag?
Svar
5
· Visningar
862
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Nu är det snart kalla och bedrövliga tider :eek: Är det någon som kan tänkas dela med sig av mönster och idéer till att sy/sticka...
Svar
7
· Visningar
5 731
Senast: EmmaTruelove
·
Övr. Hund Sitter och går igenom lite filmer, tagna lite då och då med mina hundar. Härliga personligheter som inte direkt är vad rasen ska vara;)...
Svar
3
· Visningar
636
Övr. Hund Jack Russell kan de oxå :p Hahaha Ser så kul ut i början, öppnar bildörren och ut far en liten russell. Hahaha kanske inte det man...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund Jag har en öppnad "tub" med Diarsanyl i kylskåpet. Det står att bästföredatum är november 2008. Gäller det bara oöppnad förpackning...
Svar
9
· Visningar
2 626
M
Övr. Hund Hejsan, jag har skaffat en alaskan malamute /samojed, som är 4 år gammal.och jag vill att han ska börja dra lite saker, då han är en...
Svar
2
· Visningar
1 139
Senast: mavil
·
Övr. Hund Min Milo är i början av sommaren opererad i sin bakhas för ett trasigt ligament. Rehabiliteringen går rätt trögt eftersom han är för...
Svar
10
· Visningar
4 406
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 408
Senast: Disen
·
Övr. Hund Om ett år planerar vi en flytt till England och tanken är givetvis att även hunden följer med. Hur löser man det på bästa sätt med...
Svar
1
· Visningar
976
Senast: _Viva_
·
Övr. Hund Om jag vill få mer fett på hunden är olja bra då. Typ solros eller så. Just nu äter hon så pass mycket mat som hon kan, men jag vill...
Svar
15
· Visningar
4 190
Senast: Afghanerna
·
S
Övr. Hund Hur svårt/lätt är det att uppfostra och dressera en hund på äldre dar? Går det, eller är det ett hopplöst projekt?
Svar
11
· Visningar
3 201
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är det någon av er som någonsin tänkt att hunden ni precis ska köpa har ett "weird" stamtavlenamn och att det är skönt att man slipper...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 397
Senast: PandaLove
·
B
Övr. Hund Hejsan! Undrar om någon har något smart knep hur jag ska göra?? Min hund brukar alltid kunna gå fint(fot) förbi de flesta andra tomter...
Svar
11
· Visningar
1 374
Senast: busigaankan
·
Övr. Hund Jag upphör aldrig att förvånas över hur den där 10 kilos klumpen glatt knör sig ner bredvid mig och särbon, eller mellan nån av oss och...
Svar
8
· Visningar
1 015
J
Övr. Hund Hejsan! Jag har en liten chihuauha blandis på strax över ett år som jag nog kommer att bli tvungen att lämna bort hos en fodervärd ca...
2
Svar
20
· Visningar
3 179
Övr. Hund Trodde inte att någon av mina hundar hade polistendenser då jag aldrig sett något åt det hållet tidigare. Men ack vad fel jag...
Svar
1
· Visningar
807
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Har blivit ägare till en liten collievalp, hane på 8 veckor som jag fick av mamma som väldigt tidig födelsedags present. Har alltid...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 574
Senast: Varmblod90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp