Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur gör ni som har en stor hund när ni åker tåg? Beställer ni en extra plats till hunden? Tänker eftersom det brukar vara väldigt...
2
Svar
29
· Visningar
3 861
Senast: eldione
·
Övr. Hund Tog ju ett förstapris på lydnadsdebuten för två veckor sedan, men inget resultat har kommit in på skk's huddata, hur lång tid är normalt...
Svar
4
· Visningar
1 023
Senast: paradox
·
Övr. Hund Vilka länder får man ställa helkuperad hund i nuförtiden? (född efter första jan 2008) Man får väl inte ställa alls i Norden...
Svar
6
· Visningar
1 000
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Jag har ännu inte hittat något jag är nöjd med. Har dubbelburar utan botten så jag letar helst efter något man kan lägga över hela...
Svar
17
· Visningar
1 254
Övr. Hund Stort GRATTIS till svenska small laget i agility (Patrik med Ina, Eva med Maja och Åsa med Erik) som precis tagt silvermedalj i...
Svar
7
· Visningar
770
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Tänkte bara ge en uppföljning om vår hund efter kastreringen, vi har ju haft en massa stressproblem mm med honom...
Svar
4
· Visningar
887
Övr. Hund våran hund har fått fula röda sår i huden.. det är inte så kul ut vi börjar misstänka att han är arrelisk( stavning?) mot nått vad...
Svar
8
· Visningar
1 918
C
Övr. Hund Hej! Jag och min sambo bor i en lägenhet på ca 90 kvm, tre våningar upp men i ett område med mycket gräs och parker runt omkring och...
2
Svar
27
· Visningar
9 850
M
Övr. Hund Hej:) Hur lärde ni in dessa moment; * Sändande med ställande? * Inkallning med ställande? * Sändande med platsläggand och...
Svar
3
· Visningar
637
Senast: Moonshine
·
A
Övr. Hund Jag och Tea (14 månader, Golden) har alla moment klara inför start i lk1, men jag vågar inte anmäla oss då jag inte litar på henne lös...
Svar
10
· Visningar
1 735
Senast: anja23
·
Övr. Hund Skulle gärna vilja veta hur ni tycker min hund ligger i position. Eftersom jag själv var helt övertygad om att hon låg mycket längre...
Svar
14
· Visningar
1 146
Senast: hundar
·
Övr. Hund Under rubriken billig dagmatte skriver personen: "En dags passning (inklusive promenader): 450:-" eh, så promenader ingår alltså...
2
Svar
25
· Visningar
3 772
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Ibland känner jag mig som världen mest otursförfölja och sämsta hundägare. Min hund har på tre år; Kapat tassen/benet mitt i tu...
Svar
18
· Visningar
1 916
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Tänkte att vi startar en tråd för oss som är så valpsjuka att vi tappar andan varenda gång vi ser en hund under året, eller när vi...
2
Svar
25
· Visningar
2 316
Senast: Raven_
·
Övr. Hund Agria "kunde"/ville som sagt inte direktreglera när vi var hos veterinären. Papper inkl besiktningsprotokoll är inskickade sen ett par...
Svar
10
· Visningar
5 934
Senast: Jenka
·
A
Övr. Hund Min och sambons blandrastik på 2 år har blivit alldeles hyper på kvällarna. Kvällspromenaden är värst. Då kan hon gå och gnälla och pipa...
Svar
3
· Visningar
1 045
B
Övr. Hund hjesan har en valp på 13 veckor hane bernersennen. nu är de så att han vill bitas hela tiden,rätt som de är så blir han så arg han...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 394
Senast: HD
·
Övr. Hund Finns det chans att det visas på någon tv-kanal? Hade ju varit kul & se!:) Någon som vet?
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Kakis
·
A
Övr. Hund Känner mig som en så sjukt dålig person nu då jag nämnt för en del människor i min närhet att jag funderar på att försöka hitta ett nytt...
Svar
5
· Visningar
1 083
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Har ju en liten kvällsfilm när jag tränar inför ettan med Nixon. Lite flummig film, provade lite nya vändningar och så :p Apporten...
Svar
9
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2023 -den andra
  • HusdjursGPS

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp