Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tyvärr hade jag tokfel inställning på kameran så bilderna blev skit, men jag ville ändå delge er dessa tokroliga bilder. Ihh you cant...
Svar
6
· Visningar
1 500
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag veeeet att det går;) Men ärligt talat, hur jobbigt är det? Min sambo drömmer om att skaffa en egen hund, nu äntligen har han...
2
Svar
30
· Visningar
2 965
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nu börjar suget komma. Leker med tanken, än så länge inte alltför seriöst. Läser annonser. Börjar resonera med mig själv om att...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Minerva
·
G
Övr. Hund ... eller andra städer också, för den delen. Vill gå en slyngelkurs med min slyngel (:angel:) och hamnade på deras sida. Hyggligt utbud...
Svar
14
· Visningar
2 278
Senast: Novelette
·
Övr. Hund :angel::D http://www.youtube.com/watch?v=vylUvBnytRk
Svar
6
· Visningar
971
Senast: Winni
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. Har en cocker-tik på allmänlydnaden som är osäkerheten själv. Sitter mest bakom husses ben och blänger när vi är ute...
Svar
16
· Visningar
1 386
Övr. Hund Satt o tittade på en rad planerade kullar av rasen kh collie. Där stog även inavelsgraden med,vilket jag tycker skiftade ganska mkt. Det...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 883
Senast: Laa
·
Övr. Hund Ni som varit tvungna att lämna bor er hund pga ekonomiska/personliga/sjukdoms/familjeskäl eller annan anledning. Jag måste ev hitta...
Svar
12
· Visningar
1 426
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Vi introducerade vår hanhund för våra nära vänners hanhund i helgen med stora förhoppningar om att de skulle bli kompisar eftersom vi...
Svar
12
· Visningar
3 111
Senast: Bebben
·
K
Övr. Hund I den närmsta bekantskapskretsen finns två hundar som vållar lite problem som vi har svårt att lösa. "Fido" är jämnårig med min hund...
Svar
15
· Visningar
1 464
Senast: Jadzia
·
V
Övr. Hund Skruttdonnan blir nio år i år men inte syns det inte :D Måste bara skrytvisa en bild från efter badet i måndags. :love::love:
Svar
7
· Visningar
937
Övr. Hund Ni som har långhåriga hundar, typ tibbar o så...eller hundar med mustascher..låter ni hundarna sova i sängen , vara i soffor o pussas i...
2
Svar
21
· Visningar
1 827
Senast: Idalo
·
Övr. Hund Man kan ju undra hur det gick till för att schäfrarna kom till vad detta nu är, mästerskap? Vem fasiken avlar fram dessa hundar och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 957
Övr. Hund Efter ca ett års uppehåll då jag inte orkade mer efter upprepade bakslag. Har jag nu byggt upp lusten att försöka igen och idag gick...
Svar
6
· Visningar
844
Senast: lady_vip
·
J
Övr. Hund Hej alla hund-bukefalister:) Vi har funderat påatt skaffa oss en liten vovve nu till vår familj. Har haft hund innan båda jag å sambon...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Java87
·
Övr. Hund Jag har fått ett erbjudande av en kompis som bor i samma stad som mig att bli "medryttare" på hans schäfer eftersom han själv inte har...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: Brightstorms
·
Övr. Hund halv-udda fråga så här på söndagen... håller på att läsa in mig på griffonernas historik, och läser att de stammar från en liten...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Laa
·
Övr. Hund Sådär, nu har The Black Destructor känd mental status. Inga jätteöverraskningar, dock lite förvånad över planering/bedömning vid ett par...
Svar
2
· Visningar
1 064
Övr. Hund Jag insåg häromdagen att jag inte har några porträttfoton på min Zala som jag faktiskt är nöjd med. Det är jäkligt synd, eftersom hon...
Svar
4
· Visningar
998
P
Övr. Hund Var köper man billigast ett ringtält? Alltså ett nytt - hittar beg på nätet men vill köpa ett nytt till ett vettigt pris.
Svar
9
· Visningar
771
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ultraljud
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp