Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Övr. Hund Kan man söka på personer i SSKs databas? För att exempelvis se vad en person äger för hundar, vilka tävlingar en domare dömt i...
Svar
4
· Visningar
1 214
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Jag o en utav mina bästa vänner har varsin hanhund. grejjen med dessa hanhundar är att de har varit som ler o långhalm. sedan hände...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Just kommit tillbaka från en kvällspromenad med vovven och sambon. Såg lite längre fram en rottis och två människor. Trodde först...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
C
Övr. Hund Nu har jag varit tyst länge nog. Har varit passiv här på hundforumet länge, men nu jäklar kommer jag bombadera med valpbilder. :D Har...
Svar
13
· Visningar
1 413
Senast: Chebban98
·
Övr. Hund Okej jag har mina planer, men hur dom ska gå tillväga har jag ingen aning om. Därför ber jag lite om råd till er som har erfarenhet...
Svar
10
· Visningar
1 535
Senast: Aliil
·
Övr. Hund bukes nyaste hund måtro? Här är hon i alla fall, den galna, heltokiga å urgulliga.........*trumvirvel* Buffa :love:
Svar
15
· Visningar
1 360
Senast: Melli
·
Övr. Hund Ja det är ju helt otroligt :) Första utställningen med min lille korv och han går där i ringen som han inte gjort annat och kammar...
Svar
9
· Visningar
1 098
N
Övr. Hund En ny fråga...Min valp fyller 11 v på lördag. Han är en liten blandras med papillion, chihuahua och tibbe. Jag har läst att man inte ska...
2
Svar
20
· Visningar
2 374
Senast: Mish
·
Övr. Hund vad är bra/dåligt med att använda ett sådant? Och varför heter det just retriverkoppel?
Svar
10
· Visningar
3 750
Senast: pumah
·
Övr. Hund Jag har för första gången någonsin fått för mig att säga att min unghund har för lite energi. Jag har upptäckt hur jag ska göra för att...
Svar
19
· Visningar
1 404
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hej alla! jag har en 3årig kasterad lågställd jack russel som lätt blir tjock, dock har han mkt muskler eftersom han ganska ofta följer...
Svar
11
· Visningar
1 108
Senast: martha
·
V
Övr. Hund ja höstmörkert är ju påträngande och det är dax för reflexer både på människa och djur när man är ute på promenad. så nu vill jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
8 134
Senast: paradox
·
Övr. Hund HUR reagerar ni el gör ni mot en hund som kissar/skvätter över ert kiss om ni nu skulle behöva göra era behov ute om man säger så :p...
2
Svar
33
· Visningar
2 582
Senast: Casper
·
U
Övr. Hund Behöver´verkligen er hjälp nu,sålde min blandrashund här i våras då hans psyke inte klarade av att jag och min make separerade. Desutom...
Svar
15
· Visningar
1 122
Senast: UlleGull
·
Övr. Hund Tyvärr hade jag tokfel inställning på kameran så bilderna blev skit, men jag ville ändå delge er dessa tokroliga bilder. Ihh you cant...
Svar
6
· Visningar
1 499
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Jag veeeet att det går;) Men ärligt talat, hur jobbigt är det? Min sambo drömmer om att skaffa en egen hund, nu äntligen har han...
2
Svar
30
· Visningar
2 964
Senast: Generalen
·
Övr. Hund Nu börjar suget komma. Leker med tanken, än så länge inte alltför seriöst. Läser annonser. Börjar resonera med mig själv om att...
Svar
10
· Visningar
999
Senast: Minerva
·
G
Övr. Hund ... eller andra städer också, för den delen. Vill gå en slyngelkurs med min slyngel (:angel:) och hamnade på deras sida. Hyggligt utbud...
Svar
14
· Visningar
2 278
Senast: Novelette
·
Övr. Hund :angel::D http://www.youtube.com/watch?v=vylUvBnytRk
Svar
6
· Visningar
970
Senast: Winni
·
Övr. Hund Som rubriken lyder. Har en cocker-tik på allmänlydnaden som är osäkerheten själv. Sitter mest bakom husses ben och blänger när vi är ute...
Svar
16
· Visningar
1 384

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp