Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min syster har en supergullig svart cockerspanieltik på 2,5 år. Nu har hon kommit till insikt att hon dessvärre inte har tid med en...
Svar
1
· Visningar
742
Övr. Hund Gap och skrik, tjut och storgråt!!!! åh fy faaaaan vad ont det gör..............:cry::cry::cry::cry::cry::cry: min älskade älskade...
2
Svar
22
· Visningar
2 211
Senast: theresesandberg
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är ny här i hundforumet, eftersom jag inte haft hund tidigare. Men nu äntligen har jag och min familj fått ta hand...
Svar
5
· Visningar
1 618
Senast: H_lena
·
Övr. Hund Kan hundarna äta det? Båda mina är som galna i dem och försöker sno åt sig på promenaderna. Ishtar -norrlännnig som aldrig tidigare...
Svar
5
· Visningar
1 296
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Jag har funderat på hur det är om man tar en vuxen hund från ett hundstall och vill ha en försäkring på den. Går det? Om man inte vet...
Svar
5
· Visningar
1 177
Senast: Winni
·
H
Övr. Hund Jag har inte haft hund på hur många år som helst och jag saknar det något fruktansvärt! Vill ha hund - NU!!! Tyvärr har jag ju då en...
2
Svar
32
· Visningar
3 907
Senast: hopp_o_galopp
·
Övr. Hund Fyra tikar och två hanar, temat är krig då tiken och hanen parade sig på en garnison. Uppfödaren ringde mig med idétorka och nu har jag...
Svar
7
· Visningar
1 744
Senast: Priscilla
·
Övr. Hund När jag var liten tyckte jag det var väldigt intressant att man kunde känna chipet under huden på mina kusiners hund. Kommer ihåg att...
Svar
8
· Visningar
6 248
Övr. Hund Jag och min lilla krabat har haft en hård, men rolig helg! Vi provade på att spåra i skogen för första gången, och det var hur kul som...
Svar
9
· Visningar
952
Senast: Jenka
·
P
Övr. Hund Hej hej! Om ett år ska jag gå på hund gymnasium. Jag kan ju inte ta med min lilla cavalier som då kommer vara 8 år. Så jag ska skaffa en...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 027
Övr. Hund ja.. Nu sitter jag här helt svettig. Har skuttat runt och försökt få hundkraken att skälla, men icke. Har försökt locka fram ett liiitet...
Svar
11
· Visningar
1 148
Övr. Hund Hur mycket ska man egentligen behöva hjälpa till när sambon/partner/make/fru har skaffat valpkull?! Med utfodringstider, uppstädning i...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 232
Senast: Xoya
·
Övr. Hund För några veckor sedan åkte en av min och sambons arbetskollegor på en helgkurs med sina två 11 månaders Schäferhundar. Kursen hölls av...
15 16 17
Svar
324
· Visningar
19 132
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Jag jämför foder fram och tillbaka och är lite fundersam över varför just Doggy är så billigt. Det är ganska snarlikt innehåll i alla...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
16 478
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hitta gamla valpbilder på Douglas, och blev sugen att se på era valpbilder också. Valpar är ju absolut det sötaste som finns :love...
Svar
14
· Visningar
1 205
V
Övr. Hund i torsdags var jag och hundarna och hälsade på valpens uppfödare och vi fick pröva på viltspår för fösta gången, och både jag och...
Svar
2
· Visningar
699
Övr. Hund Några av er har säkert läst tråden om svärföräldrarna och hunden, de går ju ut med honom väldigt mycket men använder helt andra...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 544
Senast: Gurkans
·
Övr. Hund Vill bara visa lite bilder på mina underbara hundar som gick bra i ringen under utställningarna Högbo bruk förra helgen:love...
Svar
7
· Visningar
795
Senast: Generalen
·
Övr. Hund I närheten av vårväderstorget ska det tydligen finnas en sådan. Men var? Nån som har en mer detaljerad beskrivning?
Svar
18
· Visningar
1 874
Senast: paradiset
·
C
Övr. Hund Nu kommer bildbomben som utlovat :D Bosson är helt fantastisk, första natten och dagen här och beter sej som en prins, säger till när...
Svar
10
· Visningar
1 109

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp