Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag sitter och har insett att jag har ändrat åsikt om vad för hund jag söker. Sambon är inte så noga med hundrasval så länge den...
Svar
16
· Visningar
1 665
Senast: muppia
·
Övr. Hund Var ute på morgonprommis nyss när hunden reagerar på någon lukt/ett spår, och vill följa. Han visade även igår att det var något på...
Svar
4
· Visningar
738
Senast: paradox
·
Övr. Hund Jag är himla sugen på att skaffa hund, men jag har aldrig haft någon förut, så jag är lite fundersam här: Är det överhuvudtaget att...
Svar
3
· Visningar
774
Övr. Hund Någon som kan dem på rak arm? Sökte lite på google, men hittade bara ettan. /Swat
Svar
1
· Visningar
830
Senast: Hanko
·
Övr. Hund Snäll arbetskamrat kommer imorgon att serva mig med klövar från rådjur och oxblod. Anledningen är att jag pratat om att träna sök/spår...
2
Svar
20
· Visningar
2 696
Senast: Tambourine
·
D
Övr. Hund Kanske en vanlig fråga nu, men jag börjar misstänka att vår kille drabbats av det, men jag är inte alls säker. Han har inte ätit lika...
Svar
6
· Visningar
1 350
Senast: flashlight
·
M
Övr. Hund någon som har ett bra tips på hur man får bort kiss-lukt? min systers hund har varit och uträttat sina behov.. på min soffa -.- hehe ;D
Svar
1
· Visningar
900
Övr. Hund Funderar lite kring detta med jobb kontra hund. Jag jobbar 8-16 vardagar. Bor precis granne med jobbet så det är inga restider eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 213
Senast: Ainon
·
Övr. Hund Igår hände nått alldeles gräsligt här på gården... hur gräsligt vet jag inte säkert, men det LÄT gräsligt :cry: Jag var ute på...
Svar
14
· Visningar
1 567
S
Övr. Hund Jag har en liten fråga, nybörjare om hundar som jag är:D:rofl: Om en hund drar i kopplet (nu pratar vi hund runt 60 cm i mankhöjd)...
Svar
2
· Visningar
641
Senast: hundar
·
Övr. Hund Idag har jag och Sirius varit på promenad med Mammas gubbes dotters hund (mycket där :p) eftersom hon är iväg hela dagen. Sirius ger sig...
Svar
18
· Visningar
1 243
Övr. Hund Jag känner mig dum mot min unghund, Wahidah. Som många vet har jag även hennes mor Zala här hemma och jag kan inte låta bli att hela...
Svar
19
· Visningar
1 738
Senast: Mish
·
N
Övr. Hund Vad heter era hundar i stamtavlan och vad heter de i vardagen?? Har fått för mig att det är väldigt få som kallar hunden för det som...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 860
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Var underbara gamla boxertik har nyligen vandrat vidare till hundhimlen och saknaden ar enorm :cry: Nu ar fragan om eller nar det ar...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: svea
·
H
Övr. Hund Tudor har debuterat i lydnadsklass 1. Det gick superbra ända fram till hoppet som han pga ofokusering nollade. Han sprang brevid. Vi...
Svar
1
· Visningar
597
B
Övr. Hund Vår drygt ettåriga tjej har mer och mer börjat "prata/gny" med sin pipleksak i takt med att hon tuggar/leker med den. Någon som vet...
Svar
12
· Visningar
5 116
Senast: marytwice
·
Övr. Hund Fick frågan av en gubbe idag om min hund hade olikfärgade ögon, eftersom hunden har bruna ögon svarade jag nej varpå gubben gav mig en...
2
Svar
21
· Visningar
7 322
Senast: vallhund
·
Övr. Hund ... jag kan ändå inte låta bli att störa mig lite. Jag har precis kommit hem från skogen med min hund och mina ungar, vi har plockat...
2
Svar
36
· Visningar
3 266
Senast: Diplomaten
·
Övr. Hund Några kanske kommer ihåg hur jag letade efter den perfekta hunden som inte fanns. Först var det Texas, den 3 åriga hanhunden som själv...
Svar
1
· Visningar
630
Senast: Alfakrulls
·
W
Övr. Hund När jag kom hem idag satt en lapp på dörren. Men följande text: "Var vänlig se till att er hund slutar skälla inomhus det är en sanitär...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Aliil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp