Bukefalos 28 år!

Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Träning För på sju månader har jag kört in min lilla shettis, som jag sköter! Han har lärt sig respektera människor, vilket han inte gjorde...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Tviggy1081
·
T
Träning Har en vallack som alltid varit ganska låg i rang. Sedan tre månader går han ihop med två ston varav det ena är mycket över honom i rang...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: fejko
·
H
Träning Rider en häst som kickar ibland då man borstar henne. Inte ofta. hon kan även kicka då man ska kratsa bakhovarna. När man ska sadla...
Svar
11
· Visningar
1 475
Senast: Hannzo
·
Träning Min medryttare tycker att hästen hon lånar är lite tråkig. Han är lat och tycker inte om att springa eller att busa, vilket min stora...
Svar
6
· Visningar
1 012
Senast: Horsewhisperer
·
R
Träning Annars är mitt sto jävligt duktig som kan knäppa upp snännena fram på sitt täcke och gjordarna och ett bensnöre.Tack och lov verkar...
Svar
15
· Visningar
1 344
Senast: Boll
·
Träning För att bli mer liksidig som ryttare? Upptäckte igår när jag red hur otroligt ojämn jag är i mina sidor, inte konstigt att min totto är...
2
Svar
23
· Visningar
3 494
Senast: puckis
·
B
Träning Jaha, så har kylan kommit och alla elektriska stötar likaså. Frisyren påminner mer om en påfågel, håret står rätt ut och allt man tar i...
Svar
3
· Visningar
1 308
Senast: Hannely
·
Träning Behöver snabba tips på uppmärksamhetsfrämjande skrittaktiviteter som kan utföras från marken, något i stil med shettisagility, att...
Svar
2
· Visningar
1 128
Senast: sante
·
P
Träning Ska åka och hämta ett föl som vi köpt.Fölet är ca 5 månader och har aldrig varit ifrån sin mamma.Uppfödaren säger att de alltid gjort så...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Mitrolle
·
P
Träning Hej jag har köpt ett pampigt tinker sto på fem år, som jag nu tänkte börja rida in. Hon har bara varit i Sverige några dagar. Igår la...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: lil-sis
·
H
Träning är medryttare på en c-ponny som är 3 år som jag har ridit in hela sommaren..!! 3:åringen är ett nervöst sådan och med mycket slit och NH...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: cilvia
·
B
Träning Är f.n i 20:e veckan och längtar redan tillbaka till ridningen. Jag slutade rida för ett par veckor sedan. Dumt att riskera fostret. Nu...
Svar
9
· Visningar
1 463
Senast: ankans
·
H
Träning HAr min häst utlånad på foder, fodervärden sa upp kontraktet för drygt en vecka sen så min lilla polle kommer hem om ca 1 månad :love...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 621
Senast: Hästen
·
S
Träning Var på hoppträning igår och allt gick jätte bra :) Sen när madammen skulle åka hem så..nej.. hon ville inte gå in i transporten! vi stog...
Svar
19
· Visningar
1 437
Senast: tretjak
·
P
Träning \"harighet\" vid hantering av hästar... Vad gör man åt "harighet" vid hantering? Jag rider numera bara en gång i veckan - med andra ord...
Svar
11
· Visningar
1 290
Senast: sante
·
Träning Har ni några bra tips? Pållan har ju tidigare stått själv ett tag men nu har ju hon en kompis.Nu vill jag att hon ska kunna stå själv...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: arabia
·
Träning Hjälp mig att komma till rätta med dotterns B ponny fasoner :devil:!!! Ponnyn i fråga är 13 år och fullt frisk och ranghög, dottern i...
2
Svar
24
· Visningar
3 049
Senast: ScissorHands
·
L
Träning ja tycker i alla fall att det är de..! de finns en tjej vi kan kalla henne för anna! hon är 13 år! ich har tävlat hoppning sen hon var...
2
Svar
35
· Visningar
3 183
Senast: LaMaya
·
G
Träning Behöver lite hjälp med min lilla pålle! Har en 13 årig vallack som jag har haft sedan han var tre. Under stor del av sitt liv har han...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Zaskia
·
Träning Jag undrar lite om varför det är så många som blir upprörda på människor som har hästar som bara går i hagen och inte gör någe annat...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 785
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldhamster ungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp