Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag letar efter snygg vinterjacka som funkar att ha säkerhetsväst under. Tycker att många ridjackor är väldigt tighta i modellen. Tips...
Svar
1
· Visningar
618
Senast: Buck
·
Utrustning Går det montera sadelskåp på alla hästsläp eller hur vet man om man kan montera ett sadelskåp eller ej..
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Svala21
·
Utrustning Vilka märken har det nuförtiden? När jag gick på ridskola så hade alla hästarna en extra schabrak padd under sadeln på vintern(för...
Svar
11
· Visningar
1 811
Senast: Itzyditzy
·
Utrustning Någon som har rn Xtrail jade och isf vad tycker ni om den?
Svar
0
· Visningar
1 786
Senast: Svala21
·
Utrustning Någon som provat båda? Vilken är bättre?Hur är storlekarna?
Svar
4
· Visningar
3 540
Utrustning Sadeln ligger fint på ryggen när hästen står still. Ett jämnt tryck och inga konstigheter. ligger still. Men när hästen travar så...
Svar
12
· Visningar
5 834
Utrustning Vår sadelprovare dömde ut vår John Whitaker hoppgjord med magplatta, för att den hade för lösa resårer. Nu undrar jag hurdan som skulle...
Svar
9
· Visningar
2 155
Senast: Harbor
·
Utrustning Fick tag på helt nya endast provade professionals choice, fanns både i Large och x-large, Large blir för små men frågan är om X-Large...
Svar
10
· Visningar
1 600
Senast: MM
·
Utrustning Funderar på att köpa nytt kandar. På nätet har jag hittat bilder av ett som jag tycker är snyggt nämligen BR Wendover. Det har...
Svar
3
· Visningar
1 419
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Finns det ngt speciellt märke som har mjukt läder? förr hade alltid Stübben o Hubertus-tränsen mjukt och bra läder som höll i 20 år...
2
Svar
23
· Visningar
4 177
Senast: mahlmt
·
Utrustning Jag måste verkligen ha en ny hjälm, min nuvarande är 13 år nu och har varit med om en hel del. Och jag vill ha en som jag tycker är lite...
2
Svar
20
· Visningar
2 388
Senast: Flixon
·
Utrustning Nu är det återigen dags att byta bett. Kanske är jag för lat, eller så vet jag att många av er har mycket bättre koll än mig så frågar...
Svar
3
· Visningar
766
Senast: Gelina
·
Utrustning Ngn som vet hur dom är? Kan man typa om dem?
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Svala21
·
Utrustning Bett som heter Tickler ? Traffade pa en tjej som fick det rekomenderat av en galopptranare for hastar som omskolas till ridhastar, det...
Svar
13
· Visningar
2 241
Senast: hillsgard
·
Utrustning Snubblade över en video på YT som visade en galen hästtransport. Var tvungen att söka efter hemsidan och jisses vilka transporter...
Svar
12
· Visningar
1 314
Senast: Messy
·
Utrustning Ska köpa nya stigläder men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. Är ute efter ett par i läder men dom ska helst inte kunna töja...
Svar
9
· Visningar
1 399
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av ridstövlarna Horselife Piaff?
Svar
3
· Visningar
1 588
Senast: Catrool
·
Utrustning Sitter och funderar lite över ridsportsmärken såhär i tider när Spoga-mässan i Köln just varit. Vilka märken är mest populära? Vilka...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 030
Utrustning Har kommit framtill att jag behöver en hoppsadel till min häst också. Han är lite svår att hitta sadel till så det landade på en Star...
Svar
7
· Visningar
1 297
Utrustning Nån som har tips hur man gör rent en missfärgad hakrem av läder på tex Charles Owenhjälm?
Svar
5
· Visningar
895
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp