Bukefalos 28 år!

Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Snubblade över en video på YT som visade en galen hästtransport. Var tvungen att söka efter hemsidan och jisses vilka transporter...
Svar
12
· Visningar
1 316
Senast: Messy
·
Utrustning Ska köpa nya stigläder men vet inte riktigt vad jag ska kolla efter. Är ute efter ett par i läder men dom ska helst inte kunna töja...
Svar
9
· Visningar
1 400
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Hej! Jag undrar om någon har erfarenhet av ridstövlarna Horselife Piaff?
Svar
3
· Visningar
1 593
Senast: Catrool
·
Utrustning Sitter och funderar lite över ridsportsmärken såhär i tider när Spoga-mässan i Köln just varit. Vilka märken är mest populära? Vilka...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
12 071
Utrustning Har kommit framtill att jag behöver en hoppsadel till min häst också. Han är lite svår att hitta sadel till så det landade på en Star...
Svar
7
· Visningar
1 305
Utrustning Nån som har tips hur man gör rent en missfärgad hakrem av läder på tex Charles Owenhjälm?
Svar
5
· Visningar
897
Senast: sandrafors
·
Utrustning Är den värd sitt pris? Vår häst är lite omusklad / ojämt i ryggen och tänkte att denna pad skulle göra arbetet skönare för hästen. Kunde...
Svar
15
· Visningar
10 213
Senast: sandrafors
·
Utrustning Jag rakade min häst igår, han har alltid haft vinterpäls så jag är inte så erfaren på den fronten. I alla fall, jag äger ett regntäcke...
Svar
9
· Visningar
1 046
Senast: Rouise
·
Utrustning Har äntligen hittat ett täcke som passar min pållas smala hals. Hon har ni ett Horseware Amigo Mio. Skulle vilja komplettera...
Svar
5
· Visningar
2 542
Senast: Buck
·
Utrustning Appropå två andra trådar som snurrar just nu, så undrar jag: Vilka saker tycker ni är mest prisvärda? Har ni tillexempel hittat något...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Fiorano
·
Utrustning Letar efter ett prisvärt dressyrträns dvs gärna lite bredare nosgrimma. Lädret ska vara mjukt och tränset ska vara svart med...
Svar
6
· Visningar
1 506
Senast: Daredevil
·
Utrustning Sadeln, som suttit bra tidigare, glider nu omkring lite på hästen som inte ridits på tio veckor. Ryggmuskulaturen har minskat. Kör nu...
Svar
4
· Visningar
640
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Har en häst som är lite känslig i ryggen och lätt bli öm. Har funderat på att köpa en Ogilvy padd, för att göra det bekvämare för...
Svar
3
· Visningar
1 312
Utrustning http://www.atl.nu/h-st/vad-v-ljer-h-sten-i-vinterkylan-t-cke-eller-inte Intressant studie, kul att det verkar komma lite studier...
2
Svar
20
· Visningar
1 953
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Några som är lite mindre (kortare) än Veredus M och passar korta skenor, vad finns då? Gillar att Veredus är lite mjukare än tex...
Svar
0
· Visningar
427
Utrustning Har en treårig valack som kliver av sig skorna varje vecka. (bara skodd fram) Han ömmar mycket utan skor och ska jag rida/gå med honom...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: Nickelodion
·
Utrustning Läste just på Facebook om att de i England nu får ha fegisremmar på dressyrtävlingar, och då var det också reklam för en special halsrem...
2
Svar
24
· Visningar
3 004
Senast: Buck
·
Utrustning Hej! Jag går och funderar på om man skall köpa ett par Rectiligne stövlar över nätet. Därför undrar jag om det finns någon som har...
Svar
6
· Visningar
1 483
Senast: Anzzie
·
Utrustning Som rubriken lyder. Såg en tjej sälja tio schabrak som är "otvättade ochbara använda ca 2-3 ggr" vilket fick mig undra lite vad som är...
2
Svar
27
· Visningar
4 562
Senast: Niela
·
Utrustning Undrar om det finns någon sadel som ser ut som hekla dressyrsadel? den passar min häst men vill ha djupare säte och mer stöd vid knäna...
Svar
4
· Visningar
790
Senast: Magica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp