Eurovision Song Contest 2017 - FINAL

Usch, inte nöjd med detta. Men mina Belgien-röster bidrog i alla fall till att Belgien fick flest tittarröster i Sverige, känns ändå lite bra. Och så får man ju glädjas åt att ett nytt land får arrangera finalen nästa år efter så många års mödosamt kämpande.
 
Är det slut nu? Kollar på Blade Runner och sista scenen, '... and now, time to die.' med Vangelis musik. Berör lika mycket varje gång. :heart
 
Hade hoppats på den fantastiska 17-åringen för Bulgarien.
Ogillade alla konstiga miner och saker han har för sig, den där Salvador. Han känns inte genuin nånstans.
Om musiken var det enda som skulle spela någon roll i Eurovision hade det varit ett radioprogram. Eftersom det inte är det utan istället en stor TV-show så är förstås "fyrverkerier" halva poängen.
Och det här med budskap... han sjunger om en man som inte är hel och vars liv inte är värt nåt om han inte får vara med kvinnan han älskar. Urk.
 

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 443
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 607
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 045
Senast: malumbub
·
Kultur På tisdag smäller det, för mig är det i princip höjdpunkten på året om man inte räknar med semestern till Grekland eller kanske dotterns...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
5 923
Senast: voltis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp