Störiga saker vi stör oss på del 11

Status
Stängd för vidare inlägg.
Återvinningen skulle ut igår (Den hämtas precis som sophämtning). Tydligen tycker min flatmate att det räcker att ställa ut plast och kartongåtervinningen. Jag tror aldrig hon tagit ner glas öht för det är typ 5 meter längre till där vi har behållaren för dem. Och ja jag skulle kunna ha gjort det själv men det var hennes städdag igår och jag är redigt less på att tjata på henne. Hon är 29 och jag vägrar vara hennes morsa.
 
Jag är på väg till Göteborg och har igång Wifi. Tänkte därför kolla på Top gear. Det tänkte jag tills jag skulle sätta i hörlurarna i plattan och de inte passar eftersom ny telefon = hörlurar används i laddningsporten och de skiljer sig åt.
Det mest störiga är dock att jag faktiskt har en adapter hemma som jag till råga på allt använde imorse för att spela musik i högtalarsystemet :mad:
 
Att apoteket inte öppnar förrän 10, att kompisen inte hör av sig att hon är hemma så jag kan hämta grejer där och att jag snart måste åka hem igen för att sambon behöver bilen.
 
27697
 
Scenario:
-data efterfrågas.
-osäkerhet på hur denna data ska inhämtas, hur/hur ofta/vem som ska göra...
-flera gånger frågar man data-efterfrågarna om ovan frågor.

Svar:
Vi kan inte säga hur det ska lösas och vem som ska göra det. Det ska finnas rutiner för denna kontroll. Det är en del av eran egenkontroll. Antingen utför ni kontrollen själva eller så gör någon annan det. Om någon annan gör det behöver ni känna till det och ta del av resultaten av kontrollen.


-Åh, tack. Nu blev det mycket klarare. NOT. :meh:
 
Folks icke bio hyvs. Ska sitta på vänster sida , går upp på höger å alla får flytta på sig. Hade dom gått från rätt sida hade ingen behövt flytta på sig. Sällskapet bakom som sprang på toa flera ggr.

Å det var dom minsta biosättetens jag varit med om vi satt inte bekvämt å man har mer utrymme i en flyplans stol.
 
Stör mig på mycket idag :cautious:
Rygg och höfter värker av någon oklar anledning, mina nya gardinkappor visade sig vara för korta och det fanns inte längre att beställa och toaborste och tvättkorg tycks resten av familjen tro bara är dekoration. Borsten används inte och tvätt slängs på golvet mellan korgen och tvättmaskinen. :meh:
 
X-trafiks app att man inte kan få välja linje eller nåt. Söka på gatan man ska till funkar inte, hur ska jag veta vad busshållplatsen jag ska till heter... Helt jävla omöjligt :mad:
 
Min skrivare har lagt av den är nog över 15 år gammal så den har väl hållt bra länge. Laga den är antagligen dyrare än att köpa ny :meh: Men nu har jag ju 8 oanvända bläckpatroner som ligger här och det lär väl inte finnas någon ny skrivare som dessa passar till :crazy:
 
På att jag nyss spillde ut en nästan full kaffekopp på golvet när jag skulle ta ut den ur mikron. Blö. Hade dock tur i oturen som inte spillde ner nåt annat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 937
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 895
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 476
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 120
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp