Bukefalos 28 år!

Störiga saker vi stör oss på, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag råkade blippa företagskortet för ett privat köp. Var ute och handlade arbetskläder för företagets räkning och använde kortet på flera ställen. Gick sedan förbi en annan butik och fick syn på en dösnygg tröja som jag bara var tvungen att köpa till mig själv. Jag gick in i butiken, tog tröjan, gick till kassan och använde f-kortet utan att tänka mig för och kom på det först i bilen på väg därifrån.

Nu lär ekonomiavdelningen på huvudkontoret undra vem av våra manliga byggjobbare som ska bära en "Yellow Satin Top" i storlek 38. :up::banghead::rofl:
 
Jag stör mig på att jag är så satans förkyld :arghh: Halsen är så svullen att jag ser ut som en padda och jag är så slemfylld att jag tror att jag ska dö med jämna mellanrum. På natten blir jag så torr i munnen att insidan av läpparna klistras mot tänderna och spricker upp i en massa sår :arghh:

Dessutom stör jag mig på att jag är allergisk eller överkänslig mot typ alla förkylningspreparat så någon hjälp därifrån kan jag inte heller få :cry:
 
Att jag råkade blippa företagskortet för ett privat köp. Var ute och handlade arbetskläder för företagets räkning och använde kortet på flera ställen. Gick sedan förbi en annan butik och fick syn på en dösnygg tröja som jag bara var tvungen att köpa till mig själv. Jag gick in i butiken, tog tröjan, gick till kassan och använde f-kortet utan att tänka mig för och kom på det först i bilen på väg därifrån.

Nu lär ekonomiavdelningen på huvudkontoret undra vem av våra manliga byggjobbare som ska bära en "Yellow Satin Top" i storlek 38. :up::banghead::rofl:

Är den varselgul? :sneaky: :rofl:
 
Just nu stör jag mig på Samsung, speciellt jobbmobilen.

Har googlat och googlat, samt testat då detta meddelande kommer upp gång på gång. Riktigt störigt. 😤😫
A0F51A79-4468-415C-9ABF-4B0D32F7D6E8.jpeg
 
Skaffade en tempurkudde för att det kändes som en bra investering på ålderns höst. Gick och la mig, taggad på att vakna som en ny yngre version av mig själv. Vaknade nyss med nackspärr... FAIL. 900 kr åt helvete. Budgeterar också för typ massage, kiro eller liknande för återställande av den lilla rörlighet som finns kvar i kroppen.
 
Jag är ny på mitt ena uppdrag och jag känner mig som en idiot idag för att jag inte är 100 % självgående ännu. Det är inga stora grejer och jag vet att folk inte förväntar sig det av mig men jag vet t.ex. inte hur de bokar rum eller ser varandras kalendrar. Jag har mestadels jobbat med samma koncern de senaste åren och de andra har använt Office 365 så nya system stressar mig lite.
 
Jag stör mig på att storebror ser mig.
Idag gick jag in i sökfältet på instagram - den allra första bilden där var på en bukefalist som lagt den i bildtråden här. Läskigt, läskigt USCH!
 
Jag vill ha två nya pannband till hästen och alla som jag vill ha är tillfälligt slut eller fel färg eller fel storlek. Letar som idiot och det är samma överallt.
 
665CF3F9-52DE-4F23-BD1F-5E6A937AF123.jpeg


Detta.
Kanske beror det på att jag inte ätit middag men detta kan vara det tramsigaste struntet på länge! Jag blir, på riktigt, provocerad och irriterad. Demokrati är långt mycket större och seriösare saker än hemmaträning. TRAMS!

Jag ska på spinning ikväll, är det då ett odemokratiskt träningssätt för att det finns en ”träningsdiktator” som bestämmer hur det ska gå till?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
113 493
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 789
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 623
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
21 070
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp