Störiga saker vi stör oss på, del 23

Status
Stängd för vidare inlägg.
Joina vägrar synkronisera dagens steg.

Tack ändå för att du fick mig att kolla! Jag hade lite väl slarvigt utgått från att kvällspromenaden skulle göra jobbet men kom på nu att jag kanske skulle kolla. 9980 steg. Fick bli lite hoppsaskutt i sovrummet, ordningen nu återställd. Det hade stört mig kraftfullt i morgon annars, att ha pajat 10000-sviten på ett så nesligt sätt!
 
Tack ändå för att du fick mig att kolla! Jag hade lite väl slarvigt utgått från att kvällspromenaden skulle göra jobbet men kom på nu att jag kanske skulle kolla. 9980 steg. Fick bli lite hoppsaskutt i sovrummet, ordningen nu återställd. Det hade stört mig kraftfullt i morgon annars, att ha pajat 10000-sviten på ett så nesligt sätt!

Aldrig hört talas om joina! Tävlar man mot andra?
 
Stör mig på det klämkäcka att bara ta på sig en extra tröja istället för att ta en varm dusch.... Det är ungefär som att säga - när jag är sugen på en kaka eller godis - att bara ta ett äpple istället.

Självfallet försöker jag spara så mycket som möjligt på varmvattnet, men jag kan faktiskt sakna en skön lång dusch eller ett hett skumbad....! Det är liksom inte bara värmen i sig jag saknar utan avkopplingen som följer med aktiviteten. Tröjan ger mig värme, men inget av det andra.....
 
Stör mig på det klämkäcka att bara ta på sig en extra tröja istället för att ta en varm dusch.... Det är ungefär som att säga - när jag är sugen på en kaka eller godis - att bara ta ett äpple istället.

Självfallet försöker jag spara så mycket som möjligt på varmvattnet, men jag kan faktiskt sakna en skön lång dusch eller ett hett skumbad....! Det är liksom inte bara värmen i sig jag saknar utan avkopplingen som följer med aktiviteten. Tröjan ger mig värme, men inget av det andra.....

Ibland är en varm dusch det som behövs för att jag ska bli av med min värk i nacke-axlar-rygg... och den är på en nivå att jag knappt kan röra mig och är yr så jag spyr.

En varm tröja räcker inte i det läget :grin:
 
😂😂 @Glimra var det. Tredje gången gillt nu 😆
Hihi ja det var jag 😂 Det är en utmaning för sig själv men det går att köra i lag för extra motivation. Jag gör min första steggrupp nu så har inte koll på allt. Den jag är med i kör vi individuellt, mitt mål var från början 7000 steg om dagen i 4 veckor, sen finns gruppen med som stöd. Där kan man få pepp och varje vecka kommer en extra utmaning man kan välja att vara med på. Som jag förstår det så läser appen av ens genomsnittliga steg genom smartklocka/telefon och baserar målet på det. Tycker det är toppen förutom att den ibland inte vill synka stegen då 😅
 
Stör mig på det klämkäcka att bara ta på sig en extra tröja istället för att ta en varm dusch.... Det är ungefär som att säga - när jag är sugen på en kaka eller godis - att bara ta ett äpple istället.

Självfallet försöker jag spara så mycket som möjligt på varmvattnet, men jag kan faktiskt sakna en skön lång dusch eller ett hett skumbad....! Det är liksom inte bara värmen i sig jag saknar utan avkopplingen som följer med aktiviteten. Tröjan ger mig värme, men inget av det andra.....

Är ju också lite svårt att schamponera sig med enbart en tröja till hjälp 😜
 
Stör mig på det klämkäcka att bara ta på sig en extra tröja istället för att ta en varm dusch.... Det är ungefär som att säga - när jag är sugen på en kaka eller godis - att bara ta ett äpple istället.

Självfallet försöker jag spara så mycket som möjligt på varmvattnet, men jag kan faktiskt sakna en skön lång dusch eller ett hett skumbad....! Det är liksom inte bara värmen i sig jag saknar utan avkopplingen som följer med aktiviteten. Tröjan ger mig värme, men inget av det andra.....
Vill du höra något ännu värre? Att istället för tröjan ens ”skapa värmen själv” genom att röra på sig 🙃
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
112 776
Senast: Lingon
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 012
Senast: Marita73
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
20 695
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
104 390
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp