Bukefalos 28 år!

(Ulvlek) Stadskampen - Kampen om Eurovision Song Contest Finalen 2016!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det var verkligen synd!
med facit på hand så var det ju inte svårt att läsa vilken roll du haft och vilka du siat.

Vad bra :D Jag visste inte riktigt hur jag skulle kunna godförklara er utan att det skulle bli för uppenbart att jag hade siat OM jag nu hade klarat mig. Visste inte alls hur jag skulle få till något trovärdigt om Mirtai när jag inte kunde gå tillbaka och läsa gamla inlägg. Då passade Klaras inlägg rätt bra, så att jag kunde koppla ihop er två :idea:
 
Fy - om bara @Lobelia hade varit lite mer intresserad av att förklara det jag hakat upp mig på hade jag släppt henne. Det var mitt största misstag - att haka fast på en spelare )(har väl aaaaldrig hänt förut). Jag borde också insett att när rösterna trillade in på henne så borde det rimligen betytt att hon var god och då borde jag ändrat till Snurrfian även om det inte hade betytt ngt. Lätt att spela i efterhand
ja men preciiiis!
 
Ha ha och natten när jag inte skickade något hade jag klantat till det och försökt skicka ett Lobelia var tvungen att rösta på nån...minns inte vem bara för att jag trodde hon var ulv, sen så kom LL och talade om att jag skickade bara förtrollningen och mottagaren kunde använda som den ville - alltså hur korkade är jag? Då valde jag att inte skicka ngt alls.

Enda jag visste var god på slutet var just Mirtai, hon hade fått en extraröst idag om det hade gått så långt
 
Vi valde att vänta till precis på slutet med att rösta. Vi hade en teori om att du bara försökte kolla vilka som skulle haka på och sedan vända mot oss. :o:)

Det hade jag nog gjort om jag varit lite mer fokuserad.
Det var ju hämtning av barnet och allt strul med hennes flyg gjorde att jag var lite lätt borta på vinden. Hade jag bara varit klarare i skallen hade jag ändrat min röst.
 
Ha ha och natten när jag inte skickade något hade jag klantat till det och försökt skicka ett Lobelia var tvungen att rösta på nån...minns inte vem bara för att jag trodde hon var ulv, sen så kom LL och talade om att jag skickade bara förtrollningen och mottagaren kunde använda som den ville - alltså hur korkade är jag? Då valde jag att inte skicka ngt alls.

Enda jag visste var god på slutet var just Mirtai, hon hade fått en extraröst idag om det hade gått så långt

Ledsen att jag inte följde din röst idag. Stod i stallet och velade men med tanke på lynchen igår slog ångesten till och tanken kom krypande att du kanske var ond trots allt :o

Men sedan såg jag att fler som jag trodde var goda röstat på FiaM så så tänkte jag att det inte spelade så stor roll
 
Det hade jag nog gjort om jag varit lite mer fokuserad.
Det var ju hämtning av barnet och allt strul med hennes flyg gjorde att jag var lite lätt borta på vinden. Hade jag bara varit klarare i skallen hade jag ändrat min röst.
Det var nog en stor del i att det slutade som det gjorde, att så många goda hade tidsbrist och fokus på annat. :)
 
Och ett STORT TACK till @Paddington och @bollen__ !
:bow::bow::bow:
Det här har varit en jätterolig, och lite skruvad lek :D
Underbart roligt tema, roliga roller!
:banana::banana::banana:
(och ett lite annorlunda sätt för oss onda att vinna:rofl:)

Tack själv för en fantastisk kul lek! Men oavsett hur mycket både jag å @bollen__ vill så kan vi inte ta credit för hur ni vann - ni spelade fantastiskt bra :bow::bow:
 
Vad stressad jag var i lördags(?) när jag skulle iväg och bara skulle posta en säkerhetsröst :p
Jag kunde ju verkligen inte posta inlägget, uppdaterade sidan, bytte webläsare, testade att svara i en annan tråd. Ingenting fungerade. Så jag PMade mitt röstinlägg till LL för att de skulle kunna lägga in det i tråden.
DÅ dyker ALLA mina försök upp! :rofl::rofl::rofl:
Tur att vi har @Snurrfian som kunde städa lite:laugh:
 
Bara för att den här leken var så rolig kan jag tänka mig att leka igen ÄVEN om Paddi inte är LL ;)

Ha ha, samtidigt - jag blev siad första natten. Tur att några andra spelat så mycket bättre än mig att nu får ni börja sia bsf och Klara först istället för mig O_o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Nu är det dags! Dagen vi väntat på! FINAL I EUROVISION SONG CONTEST! Sverige kom med, och i finalen väntar följande delatagare...
18 19 20
Svar
382
· Visningar
17 647
Senast: voltis
·
Kultur På tisdag nästa vecka är det ÄNTLIGEN dags! För mig slår detta mello med hästlängder, det är så fantastiskt roligt och spännande med...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
6 708
Kultur Ja ni läste rätt! Trots iställt ESC pga ja ni vet vad, kommer Sveriges 12:a att röstas fram! :banana: :banana: :banana: Det kommer att...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 128
Senast: malumbub
·
Kultur Jag är såååå taggad!!! :banana::banana::banana: På lördag är det äntligen dags, årets höjdpunkt då det inte är ngt fotbolls-vm på tv ;)...
28 29 30
Svar
584
· Visningar
28 317
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Skäller på andra hundar
  • Akvarietråden IV
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp