Vad gör vi? Del CLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag skulle sa garna vilja forsoka ... nagon gang, men har en kansla av att jag skulle tappa bort mig i alla mojligheter. :crazy:
Det finns folk som släktforskar åt andra, i USA finns det de som kallas angels … nånting. De har ibland tillgång till en del inofficiella arkiv också.
Du kan ju kolla på Facebook, finns släktforskningsgrupper där man kan få hjälp. :)
 
Jag kom precis tillbaka från en tur i Oslo centrum. Hämtade Sushi och tog samtidigt tillfället i akt att köpa en bukett vita rosor och lägga vid London Pub. Den är från mig och alla oss här på Bukefalos som vill känna sig delaktiga i hyllningen. 💜
 
Lite mer vatten var vad som behövdes 😄. Glöm för allt inte att dricka mycket vatten gott folk, minst lika viktigt med vätskeersättning och salt mat så inte elektrolytbalansen blir rubbad! 😊. Med tanke på att man bor med solläge heeela dagen och just nu dryga 28 grader i köket gråter inte jag om denna värmebölja blir den enda I sommar, jag hoppas på 20-25 resterande så man orkar göra något 😆.
 
Nu har vi tagit en promenad runt den har rast platsen. Har har de ett mycket litet museeum over Lewis and Clark som var utskickade av President Jefferson for att utforska vasterut. De kom sa smaningom till Oregon, dar ar allting "Lewis and Clark" sa det var lite kul att se har, mitt i deras resa vasterut sa att saga.
Den har rast platsen ar valdigt fin, med utsikt hogt over Missouri Floden (dar Lewis and Clark kom) och manga gras ytor. Forutom museet och utsikts plats star har ocksa en stor (over 15 meter) staty av en Native (Indian) kvinna ... Statyn heter "Dignity" (vardighet, kanske).

IMG_3042.JPG
 
Eller hur!

Jag har färgglada örhängen och dito kläder varje gång på dialysen. I bjärt kontrast till del andra gamlingarna som kommer i mjukisklädet eller urtvättade skjortor.

Man behöver inte vara sunkig bara för att man är gammal eller sjuk. Dessutom mår man bättre av färg. (eller hur @tornblomma )

Heja @RedQueen

😆😘

Jag är ju 40 nu och har absolut rosa hår och inte direkt nedtonad stil
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
91 92 93
Svar
1 852
· Visningar
54 584
Senast: dobbis
·
  • Låst
Tjatter Spännande jobbnyheter idag (eventuellt)! Kisse ockuperar husses soffa och kudde som vanligt :D
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
65 503
Senast: Scata
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar vid datorn men ska strax ut i skogen. Kisse chillar, hon har sin egen säng i fältkontoret!
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
68 296
Svar
2 006
· Visningar
69 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • 🥂 VALBORG 🍾
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

  • Hingstval 2024
  • Ridskoleryttare
  • Vad gör halvblodsägare?

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp