Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har hört/läst att det där ställets arkitekt inspirerats av skärgårdens kobbar och blå hav. O_o :rofl: Jävligt stora fyrkantiga och bunkeraktiga kobbar.

Jag ska aldrig mer säga att det är DDR-stämning i vårt hus 😅

IMG_7291.jpeg
 
Ja, det är jag säker på! Hoppas ingen praoade en vecka på kirurgen bara..

Jag sökte jobb på kirurgen en gång!
Ngn studentikos utmaning 😅

Skrev i ansökan att jag hade ett stort intresse för hobbykirurgi samt hade läst alla delar i serien Så funkar du”.

Fick inte jobbet men de mailade mig och tackade för min ansökan och sa att de skulle spara mina uppgifter och höra av sig om det dök upp ngt i framtiden.
Detta var 20 år sen. Undra när de kommer höra av sig? Borde inte vara helt kört va…? 🥹
 
Jag sökte jobb på kirurgen en gång!
Ngn studentikos utmaning 😅

Skrev i ansökan att jag hade ett stort intresse för hobbykirurgi samt hade läst alla delar i serien Så funkar du”.

Fick inte jobbet men de mailade mig och tackade för min ansökan och sa att de skulle spara mina uppgifter och höra av sig om det dök upp ngt i framtiden.
Detta var 20 år sen. Undra när de kommer höra av sig? Borde inte vara helt kört va…? 🥹
Du skulle sagt du var rörmokare :p
 
Jag sökte jobb på kirurgen en gång!
Ngn studentikos utmaning 😅

Skrev i ansökan att jag hade ett stort intresse för hobbykirurgi samt hade läst alla delar i serien Så funkar du”.

Fick inte jobbet men de mailade mig och tackade för min ansökan och sa att de skulle spara mina uppgifter och höra av sig om det dök upp ngt i framtiden.
Detta var 20 år sen. Undra när de kommer höra av sig? Borde inte vara helt kört va…? 🥹
Nej, de skulle ju höra av sig!Det perfekta har bara inte dykt upp ännu. Lovar.
 
Sitter och funderar på om jag tagit min morgonmedicin i dag eller när tusan jag lyckades göra det. Jag kommer inte i hår. Har dosett och morgonens medicin är alltså tagen, men när jag skulle ta den var den redan tagen. Tog jag den tidigt i morse eller har jag tagit dubbel dos i går?? Jag har så dåligt minne numera!

Ska äta lite snart. Hungrig igen. Och snart dags för prommis med spionen igen. Han är rätt dryg mot mig och ska ligga intill vid skrivbordsstolen och vara klängig så till slut hämtade jag ett kompostgaller och satte bredvid mig så han inte kan krypa runt stolen. Då la han sig ner på bädden bredvid mig istället, som jag tjatat om en god stund nu, som han vägrat tidigare...

Tvättade några maskiner tvätt i går och ska hänga och lägga in det i dag, annars är det mest prommisar med spionen på is i sol som ska göras. Hoppas på en skön dag!

Jisses nu är han bakom stolen! Jag blir galen!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 486
Senast: Glimra
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 595
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 802
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp