Vad gör vi? Del CXC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Syr hängmattor till mina tamråttor (det går åt cirka 10 stycken per vecka i dagsläget). Men mest bråkar symaskinen så jag får verkligen träna på hur den fungerar och vad den inte gillar.
 
Men ååååh! 😍 När sambons tandläkarkompis hör att man har ont i tanden och beordrar in oss till hans klinik en lördag-eftermiddag/kväll. Han är ju bara bäst! ❤️
Sambon har hjälpt honom och hans familj som haft stora skador vården gått bet på men sambo fixat. Så han har sagt ”Du är den enda jag åker in för på en lördag. Och det med glädje!”
Vi får heller aldrig betala.
 
Hämtat hem den kanariefärgade diamanten 🤩
 

Bifogade filer

  • 76627A6B-5215-4DDE-94A7-74A01AA40988.jpeg
    76627A6B-5215-4DDE-94A7-74A01AA40988.jpeg
    576,7 KB · Visningar: 66
Dagens dilemma.
Grannarna skulle ha middagsbjudning ikväll men ena halvan har fått tandvärk. Han behöver vara hemma i stillhet och har bokat ngn akuttid hos tandläkare imorgon. Hans man är dock oerhört festsugen, varvid frågan dök upp om vi istället kunde vara hos mig. Eftersom jag klev upp 05 imorse och har spenderat förmiddagen i ett MR-rör och avslutat med en pinne genom kistan så känner jag mig tveksam på om jag är den bästa värden. Min plan var nämligen att gå på bjudningen och sen avlägsna mig innan småtimmarna. Jag vet också att de inblandade helt saknar hemgångsvett och denna "bjudning" kommer garanterat pågå till säg 04... minst!

Så nu är det en riktig cliffhanger om och hur detta umgänge ska äga rum.
 
Dagens dilemma.
Grannarna skulle ha middagsbjudning ikväll men ena halvan har fått tandvärk. Han behöver vara hemma i stillhet och har bokat ngn akuttid hos tandläkare imorgon. Hans man är dock oerhört festsugen, varvid frågan dök upp om vi istället kunde vara hos mig. Eftersom jag klev upp 05 imorse och har spenderat förmiddagen i ett MR-rör och avslutat med en pinne genom kistan så känner jag mig tveksam på om jag är den bästa värden. Min plan var nämligen att gå på bjudningen och sen avlägsna mig innan småtimmarna. Jag vet också att de inblandade helt saknar hemgångsvett och denna "bjudning" kommer garanterat pågå till säg 04... minst!
Kan inte du och den stackars halvan ta det lugnt hos dig och festen vara hos dom som planerat?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Jag ska strax laga mat... bara jag kommer på vad jag ska laga. Katten ockuperar husses soffa och har just annekterat hans kudde.
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 380
Senast: Glimra
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 569
Senast: manda
·
  • Låst
Tjatter Chill katt chillade imorse: Själv måste jag jobba ett tag till men sedan blir det att attackera lilla gräsmattan (den stora fixades...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
75 782
  • Låst
Tjatter Jag sitter som vanligt och jobbar. Igår somnade jag på soffan och katten somnade på mig.
99 100 101
Svar
2 012
· Visningar
69 457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp