Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag läser en kurs där vi nu ska typografera text. Kurslitteraturen är inte till så mycket hjälp tyvärr. Jag behöver verkligen hjälp med...
Svar
6
· Visningar
1 229
Senast: Pancakes
·
Skola & Jobb För lite drygt en vecka sedan flyttade jobbet till en ny lokal. Innan vi flyttade in målades det om där. Nu har jag huvudvärk och lite...
Svar
7
· Visningar
792
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag behöver tips på hur man ska få tiden att gå ihop! Har börjar jobba extra igen vid sidan av studierna och känner att både skola,häst...
Svar
16
· Visningar
1 594
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Hej! Skriver mitt examensarbete i vår och funderar nu på hur jag ska göra med min lilla studentlägenhet jag har i staden jag läser i...
Svar
5
· Visningar
479
Senast: nejlica
·
  • Låst
Skola & Jobb På begäran, här kommer en ny tråd! :D Det sista jag skrev i tråden var att jag spenderat över 3 000 kr på kurslitteratur till nästa...
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
104 310
Senast: lizan
·
Skola & Jobb Jag har målat ett tryck som ett mindre företag blev intresserat av att trycka på tröjor som sedan ska säljas. Vad är ett rimligt pris...
Svar
2
· Visningar
555
Senast: GoLightly
·
Skola & Jobb Jag har ansökt om föräldraledighet (eller tillfällig föräldraledighet står det på heroma) på julafton då jag ska jobba långtur då (har...
Svar
11
· Visningar
1 792
Senast: lil-sis
·
Skola & Jobb Jag jobbar 50% som servitris och har varit på samma ställe i 1,5 år nu. Jag har 7 röda dagar att ta ut, min kompis sa att arbetsgivaren...
Svar
3
· Visningar
738
Senast: Pegasus63
·
Skola & Jobb Har gjort ett punktdiagram om hur mycket energi som försvinner beroende på släpphöjden. Jag har fått fram en formel (står högst upp till...
Svar
3
· Visningar
502
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Jag jobbar i skolans värld och känner, som så många andra, att det är otacksamt och på väg utför med skolan så som det ser ut idag. Jag...
Svar
13
· Visningar
5 828
Senast: Ainon
·
Skola & Jobb Det verkar så oskyldigt, ett kylskåp att gemensamt vårda för alla som rör sig på arbetsplatsen. Men i bakgrunden är inte denna...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 298
Senast: Philosophia
·
Skola & Jobb Jag får inte alls ihop det. Alls. Jag fattar ingenting så uppenbarligen missar jag någonting. En persons lön ser ut på följande vis...
2
Svar
22
· Visningar
3 504
Senast: Myssan
·
Skola & Jobb Hej alla, tänkte att ni har kloka huvuden att slå ihop. Jag går på en av världens bästa skolor inom mitt kreativa fält och håller på att...
2
Svar
22
· Visningar
3 896
Senast: monster1
·
Skola & Jobb Alltså är det någon ny era med arbetsmoral som möglar nere i källaren nuförtiden?! Jag är så in i hela helsiket trött på företag som...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Aliche
·
Skola & Jobb För ett tag sedan sökte jag ett par distanskurser på en högskola med start till våren. Det var rätt många år sen jag pluggade, så det...
Svar
1
· Visningar
2 041
Senast: holsa
·
Skola & Jobb Jag behöver tips på en bra app där man kan lägga in ett skolschema. Vi använder inte något digitalt schema så man måste alltså lägga in...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: keramin
·
Skola & Jobb Jag ska skriva c-uppsats nu i höst, men vet inte vad jag ska skria om!! Har funderat på massor av ämnen, men det har bara slutat med att...
Svar
14
· Visningar
1 009
Senast: seahawk
·
Skola & Jobb Alltså. Är det bara att se åt ett annat håll om man vill slippa se? Skall man säga till? O_o Eller är det bara så att håriga buttcracks...
Svar
11
· Visningar
2 238
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Finns det någon snäll själ här inne som behärskar företagsekonomi? Sitter och ska försöka göra en inlämning men förstår verkligen inte...
Svar
3
· Visningar
1 376
Senast: Aliide
·
Skola & Jobb Jag förstår att kostnaden för att äga en bil beror på en massa saker som bränsleförbrukning, försäkring, skatt, årsmodell, hur långt jag...
2
Svar
29
· Visningar
5 536
Senast: Torktumlare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp