Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb För mina elevers räkning letar jag svenska filmer på youtube. Lite utsiktslöst eftersom jag själv inte är någon film-människa. De filmer...
2
Svar
21
· Visningar
2 336
Senast: skiesabove
·
Skola & Jobb Scenario: En person är anställd enligt ALVA. Om personens anställning fortlöper varje månad så kan anställningen sträcka sig maximalt...
Svar
0
· Visningar
392
Skola & Jobb Hej! Jag pluggar andra året på djurvårdslinjen inriktning djursjukvård. Jag är mer inne på att studera till sjuksköterska efter...
Svar
2
· Visningar
904
Senast: Kilauea
·
Skola & Jobb Jag har hittat en slogan från en organisation, men jag hittar inte vilken. "Man kan få bort barnet från kriget. Hur får man bort kriget...
Svar
5
· Visningar
574
Senast: Bexzor
·
Skola & Jobb Blev inkallad till min arbetsledare häromdagen, då de fått in en rapport från s.k. "mysteryshoppers". Det är som ett slags spioner som...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 114
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Jag går andra året på gymnasiet. Jag har alltid haft det lite kämpigt i skolan (om man nu ska kalla det så). Jag har haft väldigt lite...
2
Svar
22
· Visningar
2 440
Senast: nexxa
·
Skola & Jobb Ni ser rubriken... Jag är nära att bli erbjuden en ny tjänst på mitt jobb och jag får uppriktigt sagt nästan panik..! Jag vet varken ut...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: Smulu
·
Skola & Jobb Håll i hatten människor... Nu är det dags för mig att bege mig ut i arbetslivet och jag är SÅ TAGGAD! Har varit till AF ett antal...
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad som hänt på mitt jobb men vi har utvecklat en helt hopplös mailkultur. Det är som att det har blivit status att inte...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 959
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Jag jobbar i en affär en vardagskväll och en helgdag varannan vecka. Jag har fyra timmar per vecka i kontraktet så åtta timmar varannan...
Svar
8
· Visningar
842
Senast: _Sascha_
·
Skola & Jobb Jag är timanställd just nu, får ihop 70% i månaden. För två veckor sedan fick jag hem ett brev från käkkirurgen i Eskilstuna som...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 775
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Kära bukefalos. Jag behöver råd. Idag har jag fått ett tjänstegöringsintyg som jag har fått påminna on flertalet gånger i två månader...
Svar
18
· Visningar
2 350
Senast: tara
·
Skola & Jobb Jag är sjukpensionär på deltid och undrar vart jag vänder mig för att få reda på hur jag gör för att söka nytt jobb som deltidspensionär...
Svar
6
· Visningar
1 024
Senast: Raderad medlem 94602
·
Skola & Jobb Har fastnat på en fråga och har inte tillgång till boken just nu. :crazy: Någon som kan hjälpa mig? Vad är skillnaden på ett företag...
Svar
5
· Visningar
708
Skola & Jobb Har precis blivit tillfrågad på jobbet om jag vill vara ansvarig över en del av intranätet hos oss. Det kommer inte ta upp mycket tid...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: Roheryn
·
Skola & Jobb Gäller inte mig utan en av servicekillarna på jobbet. Mest lite nyfiken på hur det fungerar. Mannen i fråga började här i mitten på...
Svar
3
· Visningar
1 731
Senast: Gabbi
·
Skola & Jobb Måste ju vara fler än jag som är ensamstående. Vad jobbar ni med? Hur löser ni det med tiderna? Jobbar ni kväll, helg och natt? Hur...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
8 947
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Har inte råd under nuvarande situation att köpa all kurslitteratur till nästa kurs och den ena boken är sjukt dyr (eller ja, det är de...
2
Svar
30
· Visningar
2 816
Senast: Cambrie
·
Skola & Jobb Har i uppgift i skolan att med hjälp av en boll göra en labb i fysik. Jag ska försöka hitta ett samband mellan två variabler. Jag får...
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: millan10
·
Skola & Jobb Är det någon som läst en internetbaserad distanskurs på Luleå universitet eller Uppsala universitet? Har det fungerat bra? Ger det...
Svar
12
· Visningar
950
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp