Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Mat Jag tycker mycket om smörgåstårta, men det blir inte så ofta att jag vare sig köper eller gör. Undantaget när jag är i Egypten. Det har...
2
Svar
21
· Visningar
1 412
Senast: WildHorse
·
Juridik & Ekonomi Jag snörrade till det för mig och band min rörliga ränta till ett år förra veckan. Kan jag avbryta det och hur skulle det kosta?
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: cewe
·
Hemmet Köpte en sladdlös dammsugare för drygt två år sen..Den är numera helt värdelös och släpper ut lika mycket som den suger upp. Kan...
Svar
6
· Visningar
660
Senast: snorp
·
Tjatter Jag fick just upp den här reklambannern här på Buke och kliar mig i huvudet. Oftast brukar jag konstatera att "näpp behöver inte" (ja om...
Svar
4
· Visningar
815
Senast: nejlica
·
Tjatter Nu har jag en viktig fråga igen. Kompisen har hittat en sån här i nåt uthus. Vad är det för nåt???
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Hittarinte
·
Samhälle Påven tycker att kvinnor ska skaffa barn i stället för husdjur. Då undrar jag: Hur många barn har Påven själv?
Svar
6
· Visningar
1 240
Senast: Lavinia
·
Mat Vilka är era bäsata recept på pastasallad? Blev sugen på att fixa pastasallad till komande veckas matlådor :d
Svar
3
· Visningar
660
Kläder & Bli fin Och vet om modellen existerar ännu? Mina google-skills hjälper mig inte... Har slitit ut det sista paret 😥. Ni kan även tipsa om...
Svar
7
· Visningar
745
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Försöker dra historien kortfattat, utan för mycket detaljer. För ett par år sen blev mitt äldsta barn och hens klass ordentligt sviken...
2
Svar
20
· Visningar
2 605
Senast: bumpo
·
Kultur Nu är det snart dax! Semi 1 på tisdag och semi 2 på torsdag. Jag tänker att vi kan ta semifinalerna i en gemensam tråd och finalen i en...
14 15 16
Svar
306
· Visningar
11 462
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Behöver tips på bra brun utan sol produkter som INTE LUKTAR. Använder nu cacoa Brown som jag är ganska nöjd med. Tanrevel one till...
Svar
5
· Visningar
520
Tjatter Jag har länge(!) velat lära mig några olika språk. I dagsläget kan jag bara svenska och engelska ordentligt. Nu finns det ju till synes...
Svar
5
· Visningar
492
Senast: Derivata
·
IT & mobiler Jag har fått bra hjälp här tidigare så frågar igen :) Jo, nu kan jag inte maila från min mobil... det kommer en såndär skarp felsignal...
Svar
1
· Visningar
452
Senast: Cattis_E
·
Kultur 3:e juni! Jag är sugen på att gå, men har ingen att gå med. Det är sådär kul att gå på konsert själv? (Såg dem i Budapest för många år...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Jag har gett upp, jag hittar inte längre Ben´s 20 minuters ris. Ge mig några bra alternativ, jag har ännu inte hittat något jag tycker...
Svar
10
· Visningar
959
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb En kollega till mig inleder ett mail med Sweet. Vad betyder det? Är det ungdomsspråk? Han är 23 år yngre. Eller är det autocorrection...
2
Svar
22
· Visningar
1 430
Senast: Flixon
·
Kultur Drömmer fortfarande mardrömmar om denna...
2
Svar
25
· Visningar
1 672
Senast: hastflicka
·
  • Omröstning
Kropp & Själ Jag är nyfiken...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 058
Senast: mysboll
·
Kläder & Bli fin Ja, vilka är era favoriter? Jag vill hitta några jag typ vill bo i i sommar 🥰 Jag har stora lår, stor röv o ganska medium midja. Vill...
Svar
12
· Visningar
963
Senast: Trott
·
Samhälle Jag provade testet Odd One Out, länk nedan, där man ska identifiera vilken av fyra bilder som är AI genererad. Tydligen är jag inte...
2
Svar
26
· Visningar
2 487
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp