Bukefalos 28 år!

Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Relationer Jag har sen snart 2 år tillbaka levt med en alldeles underbar. Jag skulle vilja påstå att det är min livsstörsta kärlek som jag hittade...
10 11 12
Svar
235
· Visningar
61 708
Senast: Voeux
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
799
Senast: marengo
·
Fritid Och nu funderar jag. Hur långt kommer jag på en laddning? Det står 25 km. Vad innebär det? Hastighet eller hur långt jag kommer på en...
2
Svar
23
· Visningar
1 396
Mat Nu är det stora frågor jag funderar på. Är det någon mer än jag som har noterat att det finns olika bra ostbågar, fast det är samma...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 667
Senast: Krålus
·
S
  • Låst
Relationer Jag och min partner har varit tillsammans i 10 månader. Vi träffas regelbundet. Vi har mycket känslor för varandra men vill lite olika i...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 691
IT & mobiler Vad anses vara god sed att bli insläppt på online möte? 5 minuter innan? När mötet börjar?
2
Svar
21
· Visningar
1 393
Senast: warg
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 934
Senast: Rosett
·
Tjatter Jag tänkte skoja med min kollega och fira 17:e maj på jobbet. Jag har googlat lite och ser förstås min gräns för vad jag kan åstadkomma...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 777
Senast: cambodia
·
Samhälle Jag kollar på matcherna och så slår det mig en sak. Varför finns inte orgeln med längre 🤔. Men Sverige är med än så länge om medaljerna 😀
Svar
8
· Visningar
492
Senast: Jeffery
·
Fordon Jag har fått ett stort fult skrap på främre kofångaren. Plasten är repad, räfflad, ful och vit. Jag tänkte ringa försäkringsbolaget, men...
Svar
10
· Visningar
690
Senast: Hermelin
·
Skola & Jobb Om man säger upp sig och sedan använder sitt friskvårdsbidrag; har man då bara rätt till en del av bidraget? T ex om man jobbar...
Svar
16
· Visningar
5 211
Relationer Hur allvarligt tar ni på saker som någon annan säger till er i affekt? Hur mycket påverkar situationen runt om? Om det sägs eller...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 699
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Transparent betyder genomskinligt. Det var nog det Ebba Busch von Papen menade när hon i går satt att KD varit transparenta med att det...
Svar
4
· Visningar
503
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Fyll gärna på med era glömska stunder. :p Idag för nån timme sen skulle jag stänga fönstret pga att det blev för kallt. Tänkte att jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 771
Senast: Badger
·
Fordon Vi behöver byta andrabil och överväger Toyota Auris från ungefär 2013-2015. Vad har församlingen för erfarenheter av dem, av skillnader...
Svar
9
· Visningar
1 058
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Hej! Kan någon rekommendera en robust handgräsklippare, som inte har plast i sina bärande delar? Vi har testat några för ca 10 år...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: skiesabove
·
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
953
Senast: DenDär
·
  • Låst
Tjatter Hemma igen efter färd genom snöstorm och pissregn. Kisse inspekterar domänerna från fönstret på övervåningen pga regnet.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
74 226
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Hej jag är en man på 41 år och står på ecitalopram I 25 +år med tillägg av mirtazapin 30mg. Jag känner att mitt liv är begränsat pga...
Svar
8
· Visningar
977
Senast: Bansai
·
Mat Efter en helgförmiddag i industrihamnen och kringfnosande på containerterminalen kände The Significant Other att en naturlig...
Svar
0
· Visningar
420
Senast: Murphy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp