Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har återkommande depressioner och ångest samt ridskada som orsakar konstant smärta. Värre sista året vilket gjort mig sämre...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: tråkmåns
·
Mat Hej Som rubriken lyder undrar jag om det finns någon app där man kan jämföra priser och kampanjer mellan olika matbutiker, för att...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Twihard
·
Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 732
Senast: Gunnar
·
Hemmet Hjälp! Vi behöver nya täcken till en ekonomisk prislapp. Jag är helt lost vad det gäller sådant och det var larvigt många år sedan jag...
Svar
17
· Visningar
878
Senast: Fruentimber
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 388
Senast: Nytant
·
Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 153
Senast: annersia
·
Samhälle Tittade på en dokumentär gällande arbetsförhållandena i SHEINS klädfabriker, den finns på tv4play. Men jag börjar fundera, är andra...
Svar
6
· Visningar
764
Senast: Verdandi
·
Trädgård & Växter Satte fyra peperomiablad i jord förra året, läste att det ”snart” ska börja växa upp fler småblad. Satte påse över med hål och har...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag planerar att bygga några skåp och då använda mig av hyllplan. Det står på ett byggvaruhus sida att skivorna ska ligga i utrymmet där...
Svar
11
· Visningar
769
Senast: Wille
·
Tjatter Något jag verkligen gillar är blandningen av människor här och att vi pratar om allt och inget. För många år sedan såg jag en tråd där...
2
Svar
32
· Visningar
3 164
Senast: Rie
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
654
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag har mycket hårväxt och då är tyvärr hakan inkluderad. Grova svarta hår. Jag rakar på morgonen innan jag visar mig. Rakar ibland så...
2
Svar
30
· Visningar
2 530
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Är det någon här som gjort detta som kan dela med sig lite av sina erfarenheter. Eller bara allmänt erfarenhet från Norge. Jag funderar...
Svar
7
· Visningar
906
Senast: EZMK
·
Kropp & Själ Jag har relativt nyss lämnat ett längre extremt destruktivt förhållande där min partner misshandlade mig relativt grovt så väl fysiskt...
75 76 77
Svar
1 522
· Visningar
112 507
Senast: bumpo
·
Kropp & Själ Jag är på skidresa i Alperna och ligger i sängen med 39.1 graders feber. Det luktar mögel på hotellet så grannkillarna sover med öppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 973
Senast: fejko
·
Skola & Jobb Ska på intervju i morgon för ett vik som just boendestödjare. Är lite nervös eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet av det...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Ninnurur
·
IT & mobiler Jag hittar inte vad jag söker och provar nu med bukes samlade erfarenhet. Det jag söker är ett headset liknande det på bilden, med lång...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: ameo
·
Kultur Vi ska till Wien i sommar. Är Spanska ridskolan värt ett besök? I så fall, vad ska en köpa för biljett? Vad vill en se? Från vilken...
2
Svar
23
· Visningar
2 626
Kultur Ska besöka Algarve (utgår från Albufeira) över påsklovet. Försöker hitta saker att göra, men hittar mest bara 'åk båt för att titta på...
Svar
7
· Visningar
459
Senast: jeennnnyy
·
IT & mobiler Jag har tappat bort mina bluetooth-hörlurar som jag verkligen gillade, och nu behöver jag köpa nya. Jag har tittat lite på sådana som...
Svar
7
· Visningar
852
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp