Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Trädgård & Växter Mina tomatplantor och chiliplantor behöver MAT, men jag hittar bara Algomin som är ekologisk och nu luktar hela huset bajs. De måste bo...
2
Svar
20
· Visningar
1 269
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Är det någon av er som har kraftiga frätskador på tänderna? Var hos tandläkaren nyligen då de konstaterade att jag har mycket...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 403
Senast: 95johsv
·
Tjatter Det säger jag mig inte emot. Har aldrig själv bott i hus med brunn. Hur fylls vattnet på i brunnar? Skulle inte kunna variera någon grad...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 867
Senast: VLMF
·
Hemmet Hur mycket buffert anser du är nödvändigt/bra att ha när man äger ett hus? Hur tänker du kring det? Ser du möjlighet att låna upp mer...
2
Svar
35
· Visningar
3 186
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Googlar lite och får svar "Fysisk aktivitet. Att se till att röra dig regelbundet är det viktigaste du kan göra för att minska problem...
Svar
8
· Visningar
1 162
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Innehåller bland annat havtornsextrakt och sägs hjälpa vid torra slemhinnor i mun, ögon och underliv. Jag har köpt en ask och har käkat...
Svar
6
· Visningar
989
Hemmet Mot bättre vetande tänkte jag försöka sälja lite grejer jag har liggande hemma. Både häst och ryttare utrustning, vanliga kläder...
2
Svar
20
· Visningar
1 061
Senast: Diabetikern
·
Samhälle HUR kan det vara möjligt att över 200 lodjur ska skjutas? Varför ens ha jakt på lodjur? Dessa vackra, skygga, häftiga djur; vår egen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
10 514
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag ser så mycket fina saker på facebook, folk renoverar totalt intetsägande möbler till jättefina bara med målarfärg! Men jag kan inte...
2
Svar
32
· Visningar
1 397
Senast: MissFideli
·
Hemmet Via mitt försäkringsbolag fick vi en gratis genomgång av Anticimex kring hur vi kan förebygga inbrott, vattenläckor, brand osv. Vi har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
3 970
Senast: Krålus
·
  • Omröstning
Tjatter Ska köpa nya promenadskor och tänkte köra Nike då jag haft det tidigare och varit nöjd. Jag är nästan helt hundra på att jag haft...
Svar
19
· Visningar
1 122
Senast: Mineur
·
Kultur Här kommer nästa bingobricka. Men vi drar inte igång riktigt ännu, vill bara ge er en chans att kika på brickan redan nu. Bingot går...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 656
Hemmet Finns det någon här inne som har solceller vars växelriktare klarar att ladda batterier direkt från solen (utan konvertering alltså)...
Svar
6
· Visningar
485
Senast: 95johsv
·
Mat Saknar en ren surdegstråd här, så jag tänkte att jag startar en! Jag är själv ganska ny på surdeg och experimenterar mig fram med min...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
4 136
Senast: WildWilma
·
Fritid Hej alla. Behöver införskaffa mig en högtryckstvätt. Ska användas til att blåsa av bilen nån gång ibland, transporten, stallet ja lite...
Svar
8
· Visningar
510
Hemmet Har plockat bort den eländiga pelaren på mitt pelartvättställ. Tanken är att ersätta den med ett sådant där förvaringsskåp som passar...
Svar
19
· Visningar
894
Senast: MiaMia
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 386
Senast: Lilla
·
Samhälle Eftersom jag insett att min hälsa inte mirakulöst kommer att förbättras så har jag till slut gått med på att söka sjukersättning. det...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 638
Senast: KesoNeso
·
Mat Jag har ju Jamie Olivers kokbok "5 ingredienser", vilket är en bunt rätter som lagas med endast, hör och häpna 7, nej skämtade bara, 5...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 672
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Vore snällt om jag kunde få snabbt och korrekt svar. :) Har försökt googla men hittar bara om hur man överklagar. Min hjärna är mos och...
2
Svar
29
· Visningar
1 853
Senast: Marty
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp