Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Jag lagar mat och undrar när katten tänker komma in. Sådär såg hon ut när hon (st)jälpte mig bädda!
99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
73 492
IT & mobiler Vi bygger ny hemsida till ridskolan och tänkte be medlemmarna att bidra med bilder vi kan använda där. Då är ju någon form av molntjänst...
Svar
19
· Visningar
847
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Min mobil har börjat korrigera mig när jag skriver och jag har ingen aning om hur jag stänger av det. Tur att jag korrekturläser. Det...
Svar
10
· Visningar
1 002
Senast: Wille
·
Kläder & Bli fin Har hamnat i en sentimental sinnesstämning (40årskris?) och börjat meditera över saker en hade omkring sig under uppväxten. Tror att...
2
Svar
27
· Visningar
3 361
Trädgård & Växter Vår gräsmatta blir alltid väldigt blöt nu under vårvintern när snön och isen smälter. Främst på ett ställe där det också är en svacka...
2
Svar
33
· Visningar
1 683
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Hjälp! Det är päls på mina nytvättade sängkläder! Hur får jag bort den på ett effektivt sätt? Jag har tre katter som gärna uppehåller...
2
Svar
34
· Visningar
1 712
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ I höst kommer jag att fylla 50. Jag vill inte. Jag känner bara att hela mitt liv har runnit ifrån mig. Jag har inte åstadkommit något...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
13 649
Svar
11
· Visningar
228
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Det är inte så enkelt när man har en hel ryggsäck med trauman, ända från födseln. Och jag har aldrig fått terapi för det jag har varit...
14 15 16
Svar
302
· Visningar
10 840
Kropp & Själ Jag har återkommande depressioner och ångest samt ridskada som orsakar konstant smärta. Värre sista året vilket gjort mig sämre...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: tråkmåns
·
Mat Hej Som rubriken lyder undrar jag om det finns någon app där man kan jämföra priser och kampanjer mellan olika matbutiker, för att...
Svar
3
· Visningar
678
Senast: Twihard
·
Relationer Jag undrar varför många vill ha någon att vara ihop med. Vad är det med tvåsamhet som är så eftertraktat? Många har det ju trots allt...
25 26 27
Svar
526
· Visningar
28 674
Senast: Gunnar
·
Hemmet Hjälp! Vi behöver nya täcken till en ekonomisk prislapp. Jag är helt lost vad det gäller sådant och det var larvigt många år sedan jag...
Svar
17
· Visningar
877
Senast: Fruentimber
·
Fritid Hejsan! Tänker mig att det finns fler än jag själv här som i den ljuva ungdomen var djupt förälskade i Fullblodsserien😍😉. Er kunskap...
2
Svar
30
· Visningar
2 364
Senast: Nytant
·
Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 153
Senast: annersia
·
Samhälle Tittade på en dokumentär gällande arbetsförhållandena i SHEINS klädfabriker, den finns på tv4play. Men jag börjar fundera, är andra...
Svar
6
· Visningar
763
Senast: Verdandi
·
Trädgård & Växter Satte fyra peperomiablad i jord förra året, läste att det ”snart” ska börja växa upp fler småblad. Satte påse över med hål och har...
Svar
2
· Visningar
387
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag planerar att bygga några skåp och då använda mig av hyllplan. Det står på ett byggvaruhus sida att skivorna ska ligga i utrymmet där...
Svar
11
· Visningar
768
Senast: Wille
·
Tjatter Något jag verkligen gillar är blandningen av människor här och att vi pratar om allt och inget. För många år sedan såg jag en tråd där...
2
Svar
32
· Visningar
3 159
Senast: Rie
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
650
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp