Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb När har ungarna i Gbg påsklov, före eller efter påsken? Det är innerstadsungarna det gäller och de jag frågat vet inte själva. :o
Svar
10
· Visningar
1 108
Senast: Zaga
·
Skola & Jobb Jag läser Specialpedagogik och har totalfastnat på en fråga.... Jag hoppas nån kan hjälpa mig :) Frågan handlar om hur samhället...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: lisa412
·
Skola & Jobb Kära bukefalosar! Finns det någon underbar människa som kan läsa och rätta mitt personliga brev? (Ska lämna in det i morgon nämligen...
2
Svar
24
· Visningar
2 037
Senast: fryckan
·
Skola & Jobb Hej! Har en fråga som ni kloka Bukare kanske kan hjälpa mig med :) Jag började arbeta på mitt jobb i april förra året. I mitt avtal...
Svar
14
· Visningar
2 054
Skola & Jobb Jag studerar nu mitt sista år på min utbildning och letar efter jobb när skolan är slu. Fick precis ett svar från en av mina ansökningar...
Svar
17
· Visningar
2 384
Senast: swemale
·
Skola & Jobb Har någon här gjort prov för att få alkoholtillstånd? Vilken är den bästa sidan att utbilda sig genom?
Svar
1
· Visningar
637
Senast: Meggan
·
Skola & Jobb Vårt företag växer snabbt just nu. Tidigare har vi kunnat anställa bra människor med rätt kompetens plockade ur vårt nätverk. Senast...
Svar
18
· Visningar
2 347
Senast: cirkus
·
Skola & Jobb jag ska göra ett skolarbete på ett företag, ska analysera deras ledarskap, om det är uppgifts- eller personalorienterat. Sitter och...
Svar
0
· Visningar
531
Senast: Uppsnarjd
·
Skola & Jobb Jag ska snart intervju för ett mekanikerjobb (inom bil) om ett par dagar. Men vad tusan ska jag ha på mig? Komma skjorta känns lite...
Svar
8
· Visningar
1 653
Senast: KungTulle
·
Skola & Jobb Jag ska på intervju snart och jag har ett arbetsbetyg som jag inte vet är bra eller dåligt. Betyget är gammalt, men är det bra vill jag...
Svar
6
· Visningar
2 078
Senast: ptr
·
Skola & Jobb Jag är på gång att skaffa nytt jobb. Då jag jobbar i familjeföretaget och har gjort det sedan jag avslutade min utbildning har jag...
Svar
8
· Visningar
958
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Vad innehåller ett bra personligt brev? Uppriktigt sagt undrar jag mest hur man bäst motiverar att man vill ha just ett specifikt jobb...
Svar
17
· Visningar
1 559
Senast: tigerflicka
·
Skola & Jobb Om en anställd har en fast tjänst på 64%, kan arbetsgivaren utan vidare höja sysselsättningsgraden till tex 75 % med orden ' passar det...
Svar
7
· Visningar
6 640
Senast: fijja
·
Skola & Jobb Bästa Buke, nu behöver jag er samlade kunskap och erfarenhet! Som jag skrev i en tråd tidigare så är jag på gång att byta jobb. Men jag...
Svar
0
· Visningar
587
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Visste inte vart tråden skulle ligga så provar här. Jag skulle vilja ta C-körkort, men undrar lite vad det skulle tänkas kosta, och hur...
Svar
9
· Visningar
1 547
Senast: MadicDomino
·
Skola & Jobb Är det någon här som har gått någon utbildning på Lernia genom Arbetsförmedlingen? Vad tyckte du om den? Hur gick det för dig sen...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: mariposa
·
Skola & Jobb Jag sitter och velar om ifall jag verkligen vågar sjukskriva mig. jobbar inom äldreomsorgen och är inne i andra månaden av en...
2
Svar
27
· Visningar
6 490
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Jag har precis börjat läsa barnskötarutbildningen via distans hos NTI-skolan, men har av flera personer fått höra att barnskötare...
Svar
17
· Visningar
2 515
Senast: Maqurell
·
Skola & Jobb Hjälp mig! Jag har alltid haft ganska mycket tur på jobbiten och fått jobb via kontakter eller praktik, dvs ej behövs söka jobb, gå på...
Svar
15
· Visningar
1 638
Senast: tigerflicka
·
Skola & Jobb Har en undran angående semesterdagar. Enligt min lönespec har jag rätt till 25 dagars betald semester i år. Jag arbetar inom handeln...
2
Svar
34
· Visningar
2 486
Senast: swemale
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp