Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har en uppgift i skolan att översätta några dikter till prosa, varav en av dessa har något gammaldags språk och jag förstår helt...
Svar
10
· Visningar
1 250
Skola & Jobb Arbetar inom handels och jag undrar hur korta arbetspass som en arbetsgivare kan sätta upp en rast? Jag vet att man har rätt till rast...
Svar
3
· Visningar
2 198
Senast: Pepson2
·
Skola & Jobb Jag jobbar på en relativt stor arbetsplats, där facket har representanter på avdelningsnivå. Får de fackliga företrädarna se...
2
Svar
26
· Visningar
2 218
Senast: VLMF
·
Skola & Jobb Hej! Om 9 dagar så ska jag på en gruppintervju till en skola som jag verkligen vill börja på och vi ska diskutera Matematiska och...
Svar
13
· Visningar
1 523
Senast: Stefffie
·
Skola & Jobb En god väns make driver en liten industriverksamhet. Det är väl 4-5 anställda eller så. Nu när det närmar sig val har han skickat ut...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 877
Senast: yennork
·
Skola & Jobb Eller hjälp - jag är katastrofalt dålig på att skriva ansökningar! (Jag lyckades först på något konstigt sätt posta den här tråden...
Svar
19
· Visningar
2 033
Senast: tjenixen
·
Skola & Jobb Min chef sa något väldigt dumt idag. Han och hans son var på jobbet (sonen jobbar där för tillfället också) och han letade efter en...
2
Svar
24
· Visningar
3 135
Senast: chrisun
·
Skola & Jobb GAH! Blir så trött på mig själv. Jag läser en kurs på distans just nu som väl kanske inte är jätteintressant men den funkar. Jag får...
2
Svar
20
· Visningar
1 772
Senast: Ackela
·
Skola & Jobb Hej! Jag kollar utbildningar (var ett tag sen jag pluggade nu) och undrar hur man förstår sig på antagningspoängen. Exempevis kollar...
2
Svar
21
· Visningar
2 951
Senast: Singoalla
·
Skola & Jobb Jag vet inte vad jag ska jobba med! Jag är intresserad av människor, av varför de gjort de som livsval de gjort och vad som format de...
Svar
19
· Visningar
1 362
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Tror jag kan vara en av världens mest veliga personer, iaf när det kommer till utbildningar. :crazy: ht 2012 började jag på ett...
Svar
5
· Visningar
853
Senast: Marty
·
Skola & Jobb Bör man ta för att kroppen skall hinna vila upp sig? Har för mig att jag läst det någon gång.
2 3
Svar
49
· Visningar
4 130
Senast: kryddelydd
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 21 år, tog studenten för snart två år sen och var i höstas i Tanzania i 3,5 månader och upplevde så otroligt mycket där. Så...
Svar
5
· Visningar
2 618
Senast: Zoya
·
Skola & Jobb Hur fungerar det. Får jag som personlig tränare ragga kunder och hålla till på vilka gym jag själv vill? Måste ägaren utav gymmet godkänna?
Svar
10
· Visningar
1 775
Senast: Sassy
·
Skola & Jobb Jag har en hemsida som jag tjänar pengar på och fram till nu har jag varit egenanställd, d.v.s. ett mellanting mellan anställning och...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Magiana
·
Skola & Jobb Hej hjälp mig reda ut den här öppna problemlösningen snarast... Alma har fått en summa pengar som överstiger 200 kr. Hon handlar...
Svar
10
· Visningar
1 549
Senast: krus
·
Skola & Jobb Hjärnsläpp. Håller på att krackelera för jag känner mig så jävla dålig, sista året på ingenjörsprogram och jag kan inte ens lösa ut a ur...
Svar
6
· Visningar
791
Senast: hermulen
·
Skola & Jobb Är nyfiken på hur man ser på övertid på era arbetsplatser? Jobbar ni inom det privata näringslivet eller kommun/landsting? Jag har...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 513
Senast: Dandylinn
·
Skola & Jobb När har ungarna i Gbg påsklov, före eller efter påsken? Det är innerstadsungarna det gäller och de jag frågat vet inte själva. :o
Svar
10
· Visningar
1 106
Senast: Zaga
·
Skola & Jobb Jag läser Specialpedagogik och har totalfastnat på en fråga.... Jag hoppas nån kan hjälpa mig :) Frågan handlar om hur samhället...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: lisa412
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rallylydnad
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp