Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag hör egentligen till Ungdom, men postar tråden här i hopp om att få svar från så många erfarna bukefalister som möjligt! Nu på...
Svar
13
· Visningar
1 695
Senast: Cydonia
·
Skola & Jobb Om ni börjar 6, och går upp innan 5, sover ni efter jobbet när ni kommer hem då? När lägger ni er och sover för natten?
2 3
Svar
45
· Visningar
8 483
Senast: Lyrisk
·
Skola & Jobb Varför finns det så många trådar ang. CSN? :p Jag är helt rörig huvudet och har en smärre panik inom mig, tycker jag har letat och...
Svar
12
· Visningar
1 896
Senast: Thrillie
·
Skola & Jobb Inser att mina papper med förklaringar inte har klarat tidens tand i word utan alla specialtecken har försvunnit. Kollar igenom...
Svar
9
· Visningar
1 606
Senast: FadeAway
·
Skola & Jobb Ni som jobbar inom bank/finans världen, vad jobbar ni med? Trivs ni med yrket/uppgifterna? Har ni möjlighet att jobba hemifrån...
Svar
4
· Visningar
1 172
Senast: Toxid
·
Skola & Jobb Jag ska då börja gymnasiet till hösten, men kände att jag gjorde helt fel val och kommer kanske välja om till reservantagningen...
Svar
2
· Visningar
1 372
Skola & Jobb Någon som vet om det är möjligt att hoppa på utbildningen till uska nu till höstterminen eller är det helt åt fanders? Lite sent...
Svar
1
· Visningar
761
Skola & Jobb Hjälp mig. Är det någon här som har läst litteraturvetenskap på universitetsnivå? Eller som bara råkar sitta på den här kunskapen ändå...
Svar
5
· Visningar
1 229
Skola & Jobb Slutar mitt jobb imorgon, har dock blivit erbjuden att gå som timvikarie och kommer jobba ca 15 timmar/vecka (livsmedelsbutik). Men...
Svar
4
· Visningar
825
Senast: Piek
·
Skola & Jobb Jag tyckte att jag hade förvånansvärt mycket på kontot och såg att det hade trillat in extra i form av semestertillägg och det är ju...
Svar
13
· Visningar
10 275
Senast: Tjôta
·
Skola & Jobb Håller på med en uppgift som handlar om semantik, där den ena delen handlar om värdesatser och sakpåståenden. Jag är helt med på alla...
Svar
2
· Visningar
12 839
Senast: Och_Aye
·
Skola & Jobb Sitter i en svår sitts. Om man säger upp sig från ett jobb för studier kan man väl inte räkna med att man får tillbaka sitt jobb när man...
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: Lejonelle
·
Skola & Jobb Jag ska flytta utomlands i fem månader. Det är jättesvårt att packa! Flyget går ikväll, snälla bomba med tips på saker som jag säkert...
Svar
3
· Visningar
1 652
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag skulle behöva lite tips och råd gällande att läsa basår på distans, har någon här gjort det och kan komma med lite ny input? Det...
Svar
0
· Visningar
683
Senast: zaching
·
Skola & Jobb Sitter och planerar en utbildning som jag ska hålla nästa vecka och skulle vilja höra lite om era erfarenheter generellt av kurser som...
Svar
12
· Visningar
1 713
Senast: annan1
·
Skola & Jobb ja, som rubriken. Jag har av olika anledningar fått tänka om helt i min yrkes-inriktning.. Jag behöver jobba med något som inte är...
Svar
9
· Visningar
1 804
Senast: Angua
·
Skola & Jobb Hej! Jag har sökt och kom in på sen anmälan till kandidatprogrammet i miljövetenskap på SU. I antagningsbeskedet står det att varje...
Svar
1
· Visningar
701
Senast: Squie
·
Skola & Jobb Jag tänkte att vi som har funderingar på att starta eget kanske kunde dela med sig av sina tips och idéer här! :) Eller ja, kanske du...
Svar
14
· Visningar
1 571
Senast: cili
·
Skola & Jobb Jag har blivit erbjuden jobb som PA och har fått frågan om löneanspråk - jag nämnde en summa som jag tyckte kändes rimlig (några kronor...
2
Svar
24
· Visningar
4 125
Senast: martha
·
Skola & Jobb Är det någon här som har erfarenhet av utlandsstudier? Kanske någon till och med har erfarenhet av EF (Education First)? Jag fyllde i...
Svar
12
· Visningar
3 363
Senast: Ackela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Honungsfällan
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp